Agentura Story TLRS rozšířila řady Asociace komunikačních agentur

Asociace komunikačních agentur (AKA) má po vstupu digitální agentury Story TLRS už 48 členů.

Digitální agentura Story TLRS, která nově rozšířila řady AKA, se zaměřuje zejména na tvorbu obsahu na sociální sítě, tvorbu kreativních kampaní, obsahové strategie, mediální strategie a správu kampaní, zapojování influencerů do kampaní klientů a kampaňové webové stránky.

„Ve Story TLRS pomáháme klientům najít a efektivně odvyprávět příběh jejich značky,“ uvedla Adéla Marešová (na úvodní fotografii vlevo), šéfka agentury, která se představila na únorové schůzce prezidia AKA, jejíž členy seznámila se svými plány a očekáváními. „V dnešní době se pozornost zákazníků vůči reklamě zkracuje, je o to důležitější hledat nové cesty, kanály a způsoby, jak je zaujmout. Stavíme to proto na interaktivitě, technologiích a dynamických formátech. Věříme v sílu dat a insightů,“ doplnila ještě.

Agentura Story TLRS patří spolu s designéry Semibold, vývojáři Make it Run, produkcí VNV a novým PR projektem Other half pod komunikační skupinu Near & Dear, kterou od loňského roku vede Magdaléna Pivarči Křížová (na úvodní fotografii vpravo). „Projekty a aktivity AKA znám dlouhodobě a jejich hodnotu vnímám opravdu pozitivně jak pro členské agentury, tak i pro trh. Dává mi proto obrovský smysl, abychom se prostřednictvím Story TLRS zapojili,“ vysvětluje svůj postoj Křížová, která dlouhé roky působila v pražském Triadu.

Výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová k tomu dodala: „Jsem moc ráda, že do asociace vstoupila další digitální agentura. Tím posilujeme znalostní hub AKA  AI o dalšího specialistu, a vítám Magdu Křížovou Pivarči, ředitelku skupiny, zpět v AKA.“

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345