Haze se otevírá mezinárodnímu hernímu byznysu, spojuje síly s Petrem Poláčkem

Agentura rozjíždí herní divizi, kterou bude rozvíjet podle projektů, s jejichž akvizicí pomůže Poláček, vývojář a spolumajitel magazínu Level.

Agentura Haze, která se od svého založení v roce 2018 úspěšně věnuje klientům jako Pilsner Urquell, Lego, Kytary.cz či Kooperativa se rozhodla vstoupit i do světa herního byznysu a nabízet své full-service služby v oblasti audiovizuálního obsahu, produkce i postprodukce herním studiím ve středoevropském regionu a dál. Agentura spojila síly s Petrem Poláčkem, spolumajitelem herního magazínu Level a vývojáře se zkušenostmi s marketingem na titulech jako Arma 3, DayZ, Vigor nebo Way of the Hunter.

„Jsem nesmírně rád, že Haze spojuje síly právě s Petrem a to nejen kvůli tomu, že časopis Level čtu prakticky od jeho vzniku. Jsme nerdi, herní vývojáři, filmaři, ale především také ostřílení profesionálové na poli reklamy a marketingu. Pomyslné bojiště známe důvěrně ze všech stran,“ vysvětluje spoluzakladatel a výkonný kreativní ředitel Haze Jakub Hussar.

Herní průmysl dlouhodobě překonává jakákoli jiná odvětví zábavního průmyslu včetně filmů. Pro Haze představuje jedinečnou příležitost, jak vstoupit na mezinárodní trh. „Posbírali jsme řadu ocenění za reklamní kampaně, ale pořád nám v portfoliu chybělo jedno z nejvíce tvořivých odvětví, které od dětství milujeme a tím jsou hry,“ dodává Hussar, který v minulosti stál coby game designer za online hrou Coraabia (Česká hra roku 2014).

„Aktivity Haze i Jakuba Hussara dlouhodobě sleduji. Jeho pestré portfolio s přesahem do herního byznysu bylo důvodem, proč jsem jej oslovil pro spolupráci na herním projektu pro velkého německého vydavatele THQ Nordic. Výsledek byl skvělý. V té chvíli jsem si řekl, že bych chtěl Haze pomoci s dalším růstem v této kategorii zábavního byznysu,“ říká Petr Poláček.

Haze bude svou herní divizi rozvíjet postupně podle projektů, s jejichž akvizicí pomůže Poláček doma i v zahraničí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk