Vánoce se blíží. Svět zpomalí, domovy provoní skořice a města rozzáří tisíce světýlek. Nová vánoční kampaň Coca-Cola „Ať se rozezní kouzelné Vánoce“ přináší nejen osvěžení v podobě nápoje Coca-Cola, ale také zapojuje tradiční zvoneček a vyzývá všechny, aby se na chvíli zastavili a užili si radost ze společně strávených chvil.
Součástí kampaně je i letos oblíbený vánoční kamion Coca-Cola a pokračující podpora Červeného kříže. Hlavním symbolem kampaně je vánoční zvoneček, který jemně připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamžicích, kdy se rodina a přátelé sejdou společně u jednoho stolu.
Součástí kampaně je také inovovaná verze legendární vánoční reklamy Coca-Cola „Vánoce jsou tady“ (Holidays are Coming), která letos ožívá v nové podobě díky propojení lidské kreativity a technologií. Pomocí umělé inteligence vznikla moderní, a přesto něžně nostalgická oslava Vánoc.
„Mám radost, že jsme letošní Coca-Cola vánoční kampani dodali tradiční symbol ve formě zvonečku. Každý z nás jej vnímá jako neodmyslitelnou součást Vánoc, která vždy rozezní kouzlo Štědrého večera,“ vysvětluje Kateřina Třísková, Marketing Manager Coca-Cola pro ČR a SR. Na cestu letos vyrazí i vánoční kamion, a to na devět prosincových zastávek po České republice a Slovensku.
Díky nim jsou Vánoce kouzelné
Hlavní myšlenkou letošní kampaně je podle společnosti vzdát hold těm, kdo pro nás kouzlí a chystají Vánoce. Ať už jde o kohokoli z rodiny, naše blízké nebo dobrovolníky. V tomto vánočním duchu se přirozeně odráží i podpora Červeného kříže, která bude letos zaměřena na ty, kdo pomáhají druhým, nejen v čase Vánoc, ale po celý rok.
„Letošní podpora Červenému kříži oceňuje ty, kdo se pro jiné snaží zajistit nejen krásnější Vánoce, ale pomáhají v průběhu celého roku s nelehkými úkoly, a to často zcela nezištně,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR.
Celkem Coca-Cola v České republice a na Slovensku, spolu s Tesco a návštěvníky vánoční kamionové tour, věnuje Červenému kříži minimálně milion korun.







„Každý z nás může být tím, kdo druhé potěší a přispěje k pocitu, že na ně někdo myslí. Vánoce, to je lidskost, pomoc, vděčnost – a právě proto má pro nás podpora Coca-Cola velkou hodnotu. Díky této kampani můžeme společně přinést na Vánoce radost i těm, kteří po celý rok pomáhají a rozdávají radost,“ dodává doc. RNDr. Marek Jukl, Ph.D., prezident Českého červeného kříže.
Marketingová kampaň je letos rozsáhlou OOH kampaní, včetně zatím nejsilnější podpory retailových řetězců. Dále pak PR komunikací a digitální reklamou spolu s influencery a lokálními ambasadory – Miraiem, Mikýřem a Vojtou Kotkem, kteří se opět představí ve společných videích.
Vánoční reklamu Coca-Cola vytvořilo kreativní uskupení WPP Open X pod vedením VML a s podporu EssenceMediacom a Ogilvy.