Young Drummers: Jak uspět? Nepodceňte přípravu a buďte jiní

Držitelé ocenění Young Drummers 2025

Na letošním klání pro mladé kreativce v rámci festivalu Golden Drum české týmy zazářily, získaly tři shortlisty i cenu nejvyšší. Noví zlatí Young Drummers Joanna Santarius a Vojtěch Vaník ze Saatchi & Saatchi Prague (Publicis Groupe) se k zadání postavili nečekaně. Kampaň, jež by oslovila generaci Z, pro značku Mastercard a její sponzorství závodů ve skocích na lyžích zasadili do roku 1980.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 43/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Davide Zicca
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka