Outbreak nově zastřeší komunikaci značky Amazing Places

Agentura Outbreak nově získala do péče značku Amazing Places, která se za posledních deset let stala synonymem výjimečného ubytování v Česku i zahraničí.

Outbreak pro Amazing Places připravuje dlouhodobý komunikační koncept, který značka nasadí v brand equity kampaních, i v kampaních výkonových. Cílem je posílit pozici značky na trhu prémiového ubytování a růst přímých rezervací.

„Delší dobu jsme hledali dlouhodobého parťáka, který nám pomůže značku systematicky posouvat dál. V Outbreaku jsme našli tým, který přemýšlí strategicky, ale má taky cit a taste, a to je pro Amazing Places klíčové,“ říká Petr Kotík, zakladatel Amazing Places.

Platforma Amazing Places sdružuje stovky vybraných ubytování, od moderních horských chat přes designové statky až po butiky a glampingové resorty.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Golden Drum
Balíkovna
Esomar kongres

MAM Exkluzivně v časopise

Davide Zicca
Kauza deníku Sport
Freddie Öst
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka