Kulina si v novém spotu od Somebody&Somebody posvítila na kvalitu

Agentura Somebody&Somebody představuje nový online spot pro český e-shop Kulina.cz, který patří mezi přední prodejce prémiového vybavení do kuchyně a domácnosti. Spot s ústředním sloganem „Posvítili jsme si na kvalitu“ má ukázat, že v Kulině není nic náhodné.

Hlavním motivem spotu je kuchařská čepice, nový brand symbol značky Kulina, která se proměňuje ve světlo. To si doslova „posvítí“ na široký sortiment e-shopu, od kuchyňských nožů, pánví až po spotřebiče. Kampaň záměrně pracuje s opakovaným použitím slova Kulina. Reaguje tak na výsledky průzkumu, dle kterého nemá značka v Česku příliš vysokou znalost. Hlavním cílem kampaně je proto posílit povědomí o značce a zvýšit její salienci.

„Kulina je přesně ten typ klienta, se kterým je radost spolupracovat – otevřená dialogu, strategicky uvažující a s chutí zkoušet nové věci. Jsme rádi, že jsme mohli ukázat, že i s menším rozpočtem lze vytvořit krásnou, výraznou kampaň pro prémiový segment,“ říká Radovan Andrej Grežo, Managing & Creative Director Somebody&Somebody.

„Po letech, kdy jsme se soustředili hlavně na výkon a růst e-shopu, jsme cítili, že nastal čas více pracovat se značkou samotnou,“ uvádí Pavlína Fojtíková, Marketing manažerka značky. „Před kampaní jsme prošli důkladným strategickým procesem i redesignem, který postupně zavádíme: mimo jiné jsme značku přebarvili do modré a uvedli nový brand symbol. Spot tak symbolicky otevírá novou kapitolu komunikace Kuliny,“ dodává Blanka Dvořáková, Marketing manažerka.

Spot je nasazen v online prostředí během podzimu 2025, doplňují ho také OOH formáty nasazené v Praze.

Vizitka kampaně:

  • Značka: Kulina
  • Agentura: Somebody&Somebody
  • Klient: Antonín Štětina, Blanka Dvořáková, Pavlína Fojtíková
  • Kreativní ředitel: Radovan Andrej Grežo
  • Copywriter: Eva Došková
  • Art director: Tomáš Želiska
  • Account director: Barbora Costa
  • Produkce: BS22
  • Zvuk: BaseTraxx
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka