Čerstvé jako z Kauflandu: nový televizní spot komunikuje širokou nabídku pečiva

Společnost Kaufland letos navazuje na kampaň „Čerstvé jako z Kauflandu“ a rozšiřuje ji o nový televizní spot. I letos staví na komunikaci zaměřené na široký sortiment ovoce a zeleniny, nově se ale soustřeďuje i na sortiment pečiva.

Kampaň se soustřeďuje primárně na komunikaci pečiva, ovoce a zeleniny. Oba televizní spoty ukazují cestu produktu z výroby či sklizně na prodejnu a dál až k zákazníkovi domů.

Kreativní zpracování kampaně měla i letos na starost agentura VML, televizní spot po produkční stránce pak agentura Boogie Films.

„S konceptem Čerstvé jako z Kauflandu pokračujeme už třetím rokem a pokaždé se ho snažíme posunout výš. Středem zájmu jsou sice stále produkty, ale vždy hledáme nové způsoby, jak je představit. Chceme zkrátka diváka bavit a ukazovat mu obyčejné věci neobyčejným způsobem. Hodně si hrajeme i s hudbou a zvukovou stopou, která je vždy jiná a spotům dodává odlišnou atmosféru,“ uvedl kreativní ředitel agentury VML Štěpán Kouba.

Kampaň startuje začátkem června a poběží dva měsíce ve všech komunikačních kanálech. Veřejnost se s ní setká v TV, v instore rádiu, OOH, printu, rádiu, online prostoru, ale letos nově i jako součást eventů, kde je Kaufland partnerem.

V posledních měsících se Kaufland zaměřuje na zdokonalení interních procesů a zvyšování kvalifikace pracovníků odpovědných za sortiment pečiva. Reaguje tak na rostoucí nároky zákazníků na čerstvost, rozmanitost a kvalitu.

Každý den je v síti prodejen Kaufland k dispozici více než 95 druhů čerstvého pečiva – od tradičního bílého a celozrnného, přes bezlepkové varianty až po BIO. Nově Kaufland nabízí Novinky týdne – speciální sortiment pečiva, který není běžně dostupný ve stálém sortimentu a každý týden se obměňuje. Najdete zde pečivo jak od regionálních pekařů, tak i z jeho vlastní pekárenské nabídky.

„Kaufland na českém trhu vyniká v široké nabídce produktů, které jsou kvalitní a cenově přijatelné. Letos jsme si dali za cíl zákazníkům ukázat, že při každém výhodném nákupu stojí za to vyzkoušet i něco z našeho širokého a kvalitního sortimentu pečiva. Navazujeme na stávající komunikační koncept zaměřený na ovoce a zeleninu a rozhodli jsme se ve všech komunikačních kanálech vizuálně poutavou a atraktivní formou ukázat, jak u nás vnímáme pečivo,“ vysvětluje větší důraz na komunikaci pečiva marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.

© Kaufland

Vizitka kampaně
Název: Čerstvé jako z Kauflandu
Klient: Kaufland
Kreativní koncept: VML Czechia
Produkce: Boogie Films
Mediamix: TV, instore rádio, OOH, print, rádio, online, eventy
Nasazení: od června 2025

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen