Tady a teď, Generali Česká rozjela s Fatboyem Slimem kampaň s novým globálním konceptem

Skupina Generali s kampaní od britské VML spouští nový koncept „Tady a teď“, reaguje na změny vnímání jistot a záruk.

Ikonická devadesátková skladba Right Here, Right Now od producenta Fatboye Slima zaznívá v novém komunikačním konceptu „Tady a teď“. Pro skupinu Generali ho vytvořila agentura VML.

Nový koncept reaguje na změny ve vnímání jistot a záruk v dynamickém světě a navazuje také na dosavadní směřování značky, která cílí především na každodenní budování dlouhodobých vztahů s klientkami a klienty. Aktualizací prošel i vizuální styl Generali využívající ručně psanou typografii.

„Naše kampaň staví na přesvědčení, že jistá budoucnost se nerodí z plánů, ale z činů, které děláme dnes,“ říká Monika Otradovcová, marketingová ředitelka Generali České pojišťovny, a dodává: „Generali je tu proto, aby lidem pomáhala dělat správná rozhodnutí v přítomnosti – a tím jim pomáhala tvořit budoucnost, jakou si přejí.“ 

Do rytmu hudby dynamicky sestříhané spoty plné civilních momentek lokalizovala pro Generali Českou pojišťovnu pražská VML. Kampaň se objevuje od 5. května v televizi a digitálu. Zapojí se i bannery a brandingová reklama v online médiích a na sociálních sítích.

O mediální plánování a nákup se stará agentura Dentsu X a iProspect ze skupiny Dentsu.

Vizitka kampaně
Klient:
Generali – Generali Česká pojišťovna
Kreativní koncept: VML UK
Strategie: VML UK
Lokalizace: VML Czechia
Copywriting: Jan Bárta
Art: Radek Švorčík
Account management: Kateřina Kvapilová, Brigita Paluchová
Média: Dentsu X, iProspect
Nasazení: od 5. května
Mediamix: TV, online, social

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410