Pivo tak lehké, že vás dostane až do stavu beztíže. Takový je Proud v kampani VCCP

Televizním spotem odstartovala spotřebitelská soutěž Zero Gravity, která propojuje lehkost piva Proud se zážitkem letu ve stavu beztíže v kampani od VCCP.

Podpořit vnímání lehké a osvěžující chuti zároveň chce značka Proud z portfolia Plzeňského Prazdroje kampaní, která je spojená s velkou spotřebitelskou soutěží Zero Gravity. Mezi stovkami cen je také právě zážitek v prostředí bez gravitace.

Do soutěže se zákazníci mohou zapojit sbíráním kódů z lahví a plechovek Proud a jejich registrací na webových stránkách značky.

„Spotřebitelská soutěž Zero Gravity neslouží jen pro jednorázové navýšení prodejů, ale díky modernímu kreativnímu konceptu zapadajícímu do strategie etablování značky na trhu zároveň buduje jeden z klíčových ‚assetů‘, který Proud odlišuje od ostatních piv,“ říká Jan Ullmann, brand manažer Proudu.

Hlavním motivem konceptu kampaně je let ve stavu beztíže. Komunikace zahrnuje televizní spot a kratší online spoty, doplněné o statické a dynamické OOH formáty.

„Proud je značka, která ‚obrací proud‘, a tak jsme i my šli proti proudu a na zadání na POS materiály přinesli netradiční spotřebitelskou aktivaci,“ říká Marek Farkaš, kreativní ředitel VCCP.

Ještě před samotným startem soutěže odstartovala značka online aktivaci připravenou agenturou Story TLRS. Na sociálních sítích brandu se objevila pětice influencerů, kteří mezi sebou soutěží o vlastní možnost zažít let ve stavu beztíže.

Tato aktivace pracuje s hlavním motivem kampaně a hravou formou zapojuje cílovou skupinu ještě před startem hlavního soutěžního období.

Hlavní fáze kampaně odstartovala 1. května televizním spotem a pokračuje digitálními formáty a outdoorovou reklamou, které poběží až do konce června. Režie spotu se ujal Luboš Rezler, pod produkcí je podepsaná společnost Boogie films, fotografie ke kampani vznikly pod vedením Pavla Hejného a Girl&Bear, produkční divize VCCP.

Vizitka kampaně
Klient: Proud – Plzeňský Prazdroj
Agentura: VCCP
Kreativní ředitel: Marek Farkaeš
Produkce: Boogie films
Režie: Luboš Rezler
Fotografie: Pavel Hejný, Girl&Bear
Mediamix: TV, online, social, OOH
Nasazení: 1. května až 30. června 2025

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Linda Bui a Nhi
AR25_boom
becherovka_spot
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Linda Bui a Nhi