Na rychlejší internet láká Vodafone s novou brandovou platformou

Dvě kampaně na nové platformou „Giga síť pro život“ upozorňují na internet s rychlostí 2 Gb za sekundu. Tentokrát bez Martina Hofmanna.

Pro více než 600 tisíc domácností a firem zpřístupňuje Vodafone na pevné síti internet s rychlostí 2 Gb/s. Tedy dvakrát více než dosud nabízená gigabitová rychlost připojení ve vlastní síti více než 1,6 milionu domácností a firem.

„Vodafone je dnes nejdostupnější poskytovatel superrychlého internetu v Česku,“ říká Miroslav Bula, viceprezident Vodafonu pro sítě.

„Naše průměrně dostupná rychlost v síti nyní vzrostla na zcela bezkonkurenčních 1300 megabitů za sekundu, to je číslo, kterému nemůže na českém trhu s pevným internetem žádný z velkých hráčů konkurovat,“ dodává s tím, že do pěti let chce operátor modernizovat celou síť s 1,6 miliony přípojek.

Vodafone zároveň přichází s novou brandovou platformou „Giga síť pro život“, kterou uvádí dvěma paralelními kampaněmi. Tentokrát bez Martina Hofmanna.

První z nich, čistě brandová, vypráví příběh mladé rodiny, od narození syna až po jeho dospělost a ukazuje, že spolehlivá síť jim může být oporou v každém okamžiku.

Druhá kampaň pak staví na technologické síle Vodafone Giga sítě. V centru dění je tentokrát maminka a její tři teenageři, kteří doma každý den testují limity připojení naplno. Jeden má online zkoušku s kapelou, druhý hraje hru, třetí sleduje film, a navíc všichni v jednu chvíli.

„V Giga síti jsme internet doslova napumpovali raketovou rychlostí. Protože víme, že když doma běží všechno na plné obrátky, od videohovorů přes gaming až po filmové večery, síť nesmí být brzda,“ říká Doğu Kir, viceprezident Vodafone pro spotřebitelský segment.

„Rodiny dnes žijí online, a my jim chceme dát síť, na kterou se můžou kdykoliv spolehnout,“ dodává Kir.

Dlouhodobým cílem nové brandové platformy je změnit způsob, jak lidé vnímají síť. Aby ji chápali nejen jako technologii, ale jako spolehlivou součást jejich každodenního života.

Nový internetový tarif s rychlostí stahování 2 Gb/s a odesílání dat 400 Mb/s stojí po dobu prvního roku 299 korun měsíčně a tato promo cena se týká i nižších rychlostí. Kromě tarifů pro domácnosti jsou připravené speciální tarify pro firmy.

Vizitka kampaně
Klient: Vodafone Czech Republic
Kreativní agentura: McCann Prague
Mediální agentura: Dentsu
Režie: Jiří Horenský
Kamera: David Hofmann
Produkce: Procoma
Nasazení: od 1. května 2025
Mediamix: TV, online, social, OOH, rádio, instore, print

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)