E-shop Designový nábytek se mění na Momenti, představuje se kampaní od Czech Promotion

Český e-shop s interiérovým vybavením designovynabytek.cz se nově představuje jako momenti.cz. Ve spotech od Czech Promotion a Unreal Visual ukazuje moment osvícení.

Podle zakladatele e-shopu Petra Mudry nová identita lépe odráží snahu přiblížit se zákazníkům, pro které domov není jen obyčejný prostor, ale především místo plné důležitých životních okamžiků.

„Naším cílem bylo vytvořit výraznou, moderní a jedinečnou značku, která poroste a bude odrážet potřeby i představy zákazníků o jejich domově. Momenti se má stát symbolem stylového, kvalitního a designového bydlení,“ říká Mudra.

Faceliftem prošel samotný e-shop, na kterém si zákazníci mohou vybírat z několika desítek tisíc produktů od více než stovky světových značek designového nábytku a interiérového vybavení. Zákaznické účty z designovynabytek.cz včetně přihlašovacích údajů, veškerých nastavení a historie objednávek nechává e-shop beze změny.

Nová identita se představí sponzorskými spoty v televizi a on-line. Komunikace poběží i na sociálních sítích a v tištěných médiích zaměřených na bydlení, domov a design.

„Idea stojí na Momentu osvícení – okamžiku, kdy si zákazník představí sám sebe, jak prožívá jedinečný zážitek se svým vysněným kusem nábytku,“ vysvětluje koncept Petr Vlasák z agentury Czech Promotion. Video produkci si vzala na starost Unreal Visual.

Vedle koncových zákazníků chce momenti.cz nadále rozvíjet také spolupráci s bytovými architekty, designéry a dalšími profesionály v oboru.

„Významnou část našich odběratelů tvoří menší a střední firmy, které chtějí ve veřejných a komerčních prostorech něco víc, než je běžný standard a průměr,“ říká Mudra.

E-shop působí na českém trhu již od roku 2015. Vloni prodal bezmála 60 000 kusů nábytku, osvětlení a doplňků do domácnosti. V roce 2024 zaznamenala společnost čtyřicetiprocentní meziroční nárůst a dosáhla obratu 266 milionů korun. Vedle Česka působí také na maďarském trhu a v budoucnu plánuje expanzi na slovenský trh.

Vizitka kampaně
Klient: Life & furniture s.r.o. – Momenti
Agentura: Czech Promotion
Kreativní ředitel: Petr Vlasák
Head of art: Ota Nussberger
Art director: Jakub Dudáček, Michaela Sýkorová
Strategický plánovač: Ondřej Bystroň
Account manažer: Barbora Pozlerová
Produkční společnost: Unreal Visual
Producent: Adam Bělík (Unreal Vision)
Režie: Martin Janeš
Produkce: Kristýna Ruslerová (Czech Promotion),
Fotograf: Petr Huser

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mikroinfluenceři
fenomen
sparta_kybersikana

MAM Exkluzivně v časopise

David Suda
Ken Hughes
Young Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay
Agentura roku shortlist
MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay
Agentura roku shortlist