Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech.
Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo.
Ve spojení s osvědčenými partnery z agentury Lola MullenLowe a belgickým režisérským duem Lionel Goldstein sází na sérii desetisekundových spotů. Jsou pojaté jako obsah s vysokým dopadem, který má zaujmout hodně, rychle a na jakémkoli kanálu.
Právě na podobný formát se chce značka dál soustředit. „Kampaň ukazuje, že na délce nezáleží, skvělý storytelling a břitký humor mohou zajistit dopad kdekoli,“ uvedl výkonný kreativní ředitel agentury Tomás Ostiglia.
Součástí kampaně je i novinka v podobě spreje na „spodní část těla“. „Mladí muži po nás chtěli řešení pro jejich intimní místa. Vytvořili jsme tedy sprej bez alkoholu s jemnějším složením i vůněmi,“ říká Caroline Gregory, globální ředitelka pro brand Lynx/Axe.
„Zároveň jsme se chtěli pobavit i tím, že zábavně připomeneme, že se i běžné Lynx Body spreje dají použít kdekoli jinde,“ dodává.
Vizitka kampaně
Klient: Lynx (Unilever)
Agentura: Lola MullenLowe, IPG Global
Produkce: Czar Amsterdam
Režie: Lionel Goldstein
Postprodukce: Tickle
Hudba: Senstudio, Big Sync Music