Orion a Czech Promotion pokračují ve spolupráci a představují nový kreativní koncept

Po úspěšné kampani ke StarDance přichází Orion s novým konceptem „Recept na všechno“, který ve spolupráci s Czech Promotion hravě přibližuje široký sortiment.

Nová kampaň se stejně jako ta podzimní odehrává přímo v prodejně Orion a postupně představí čtyři reklamní spoty. Prvním zveřejněným příběhem je nostalgická vzpomínka na babiččinu bábovku, která vede k nákupu formy a dalších pomůcek na pečení – vše samozřejmě dostupné v prodejnách Orion.

„Tak to chce ještě…“: kreativa, která osloví po celý rok
Autorem konceptu je „creative director“ agentury Czech Promotion Petr Vlasák a jeho tým. Na rozdíl od podzimní kampaně inspirované tancem, která vznikla během jedné noci za účasti profesionálních tanečníků a choreografů, je nová série reklam zaměřena na každodenní okamžiky spojené s domácím vařením a pečením.

„Prodejny Orion mají tak široký sortiment, že tam najdete úplně všechno, na co si vzpomenete. A to doslova. Při pohledu na smaltovanou formu ožijí vzpomínky na babiččinu bábovku a vy hned víte, jaké domácí potřeby k tomu potřebujete nakoupit. Do budoucna zákazníkům připomeneme jejich blízké nejen při vaření, ale i v dalších chvílích, které zažívají doma s rodinou,“ popisuje Petr Vlasák.

Komunikace je rozvržena do celého roku a jednotlivé spoty budou v televizi nasazovány postupně. Každý z nich divákům ukáže jiný moment, ke kterému se váže výběr vhodného kuchyňského vybavení – ať už jde o pečení, vaření nebo servírování.

„Chceme lidem připomenout, že správné nástroje v kuchyni mohou proměnit obyčejné vaření v radost. Po podzimní kampani teď pokračujeme s konceptem, který je zaměřen i na jiné činnosti a ukazuje, že Orion má opravdu recept na všechno. Celou kampaň tak propojuje myšlenka a hlavní claim ‚Tvoříme vaši domácnost‘,“ dodává Martin Doubek, generální ředitel společnosti Orion.

Vizitka kampaně
Klient: Orion domácí potřeby
Kreativní agentura: Czech Promotion
Produkční agentura: AD Kolektiv
Creative director: Petr Vlasák
Režisér: Jiří Horenský
Nasazení: od 6. ledna do 23. února
Mediamix: TV, online, rádio, in-store

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa