Lidi, kteří mění svět, představuje kampaň CEVRO Univerzity od Kreativního kanclu

Milník transformace z vysoké školy na univerzitu podtrhuje CEVRO v kampani, jíž připravili studenti VŠKK. Mediální plánování zajistili odborníci z agentury Magnas.

Kampaň CEVRO Univerzity má za cíl upozornit na důležitou změnu a zároveň představit nový slogan „Lidé, kteří mění svět“. Prezentuje hodnoty, na nichž je nová univerzita postavena – svoboda, odpovědnost, píle a odvaha. Stojí za ní studenti Vysoké školy kreativní komunikace (VŠKK) ze školní agentury Kreativní kancl.

Brandová kampaň byla připravena v rozsáhlém mediálním mixu, který zahrnuje televizní sponzoring na stanicích skupin Nova, Prima a České televize, velkoplošné outdoorové plochy, digitální CLV v pražském metru a nový formát v tubusech metra.

Silný online obsah doplňuje digitální guerilla, která využívá motiv soch oblečených do univerzitních mikin. Tak podle autorů naznačuje, že významné historické osobnosti by jistě CEVRO Univerzitu studovaly, kdyby v jejich době existovala.

Součástí online strategie byl také celoplošný banner na homepage Seznam.cz. Kromě brandových formátů byly posíleny také tradiční výkonnostní kanály.

„Na základě dlouholetých zkušeností víme, co skutečně funguje a co přináší výsledky. Díky robustním datovým zdrojům máme dobrý přehled o tom, kde se naše cílová skupina pohybuje a jak reaguje na mediální komunikaci,“ říká Martin Šafra z agentury Magnas.

K obsahové části kampaně přistoupili studenti VŠKK moderně. „Veškerý obsah byl vytvořen s pomocí AI ve spolupráci s AI Lab, vědeckým a vývojovým centrem VŠKK. Jediným ‚živým‘ prvkem kampaně je herec Vasil Fridrich, který se stal hlasem kampaně,“ komentuje Michal Kajfosz, vedoucí VŠKK AI Lab.

Guerrillová část kampaně byla také plně generována formou CGI. Její obsah, oblékání soch historických soch do univerzitních mikin, se podle autorů podařilo velmi realisticky přiblížit skutečnosti, což dokazují i komentáře na sociálních sítích.

Kampaň je nasazena od 20. ledna a poběží do konce března. První výsledky ukazují na široký zásah, což je klíčové pro splnění cílů, zejména pro zvýšení povědomí o značce. Jen video na YouTube má za zhruba deset dní téměř 1,2 milionu zhlédnutí.

„Při přípravě transformace vysoké školy na univerzitu jsme oslovili agenturu Kreativní kancl VŠKK s vědomím, že kreativní část rebrandingu připraví studenti, kteří jsou součástí naší primární cílové skupiny,“ uvádí Radek Ježdík, marketingový ředitel CEVRO Univerzity.

„První ohlasy na kampaň nám ukazují, že jsme se rozhodli správně. Těší nás, že jsme mohli využít zkušeností agentury Magnas, se kterou spolupracujeme již řadu let,“ dodává.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard