XXXLutz spouští kampaň „TA TA TA TAk nízké ceny!“, která navazuje na komunikaci značky a oznamuje dvacetiprocentní slevu pro držitele XXXL hit karty. Startuje 3. února k 15. výročí firmy v Česku.
Kampaň využívá silný mediální mix včetně televizní reklamy, online komunikace, rádia, tištěné inzerce a sociálních médií. Vizuálně dominuje červená šipka složená z procent, která symbolizuje snížení cen.
„Návrat k ikonické kampani ‚Ta ta ta ta‘ není náhodný. Chceme připomenout dlouholetou tradici značky na českém trhu a zároveň představit revoluční změnu v naší cenové politice,“ vysvětluje Blanka Smolíková, marketingová ředitelka XXXLutz.
„Tímto krokem odměňujeme naše věrné zákazníky za jejich přízeň. Při nákupu nábytku, který bývá v průměru ve výši 15 tisíc korun, tak zákazník nově ušetří tři tisíce korun,“ dodává.
Vedle silné mediální podpory budou využity i POS materiály v prodejnách a letáky distribuované do schránek.
Tříměsíční kampaň odstartuje začátkem února a bude komunikovat trvalé snížení cen veškerého sortimentu nábytku a bytových doplňků, s výjimkou kuchyní, pro majitele XXXL hit karty.

© XXXLutz
Vizitka kampaně
Klient: XXXLutz
TV spot: DMB Rakousko
Online spoty: IS Produkce
Kreativa: in-house
Nákup médií: Publicis Groupe
Nákup online: Marketup
PR: MC Consultant
Nasazení: únor-duben 2025
Mediamix: TV, online, rádio, tisk, social