Reklama
Megaboard

Odvahu být #prosteja dodává dm s novou kampaní

© dm

Novou komunikační linku #prosteja spouští řetězec drogerií dm na 12 trzích, vytvořila ji vídeňská agentura Dodo.

Pod hashtagem #prosteja startuje společnost dm novou komunikační linku ve dvanácti zemích. Chce tím podtrhnout představu člověka, která je zakořeněna v hodnotách společnosti a odráží se i v mottu „Zde jsem člověkem“.

„Chceme vyzývat k tomu, aby se lidé zamýšleli nad očekáváními spojenými s jejich rolemi a vytvořili si prostor pro vlastní sebereflexi,“ popisuje cíle kampaně Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.

Každý člověk by měl mít podle dm možnost vymanit se ze společenských norem a jít svou vlastní cestou, aniž by se musel neustále přizpůsobovat ideálnímu obrazu, přesně ve smyslu hashtagu #prosteja.

Mezinárodní kampaň #prosteja odstartovala na přelomu roku 2025 novými vizuály a dále se promítne do všech mediatypů, včetně spolupráce s influencery až po dronovou show či velkoplošné projekce na budovách v hlavních městech 12 zemí skupiny dm.

Vývojem a realizací kampaně, která vznikla v Rakousku s hashtagem #ganzich, byla pověřena vídeňská agentura Dodo.

„S kampaní #prosteja podnikáme společně s dm důležitý strategický krok a vytváříme integrovanou kampaň, která vychází ze samotného srdce značky dm, neboť právě v dm jsou na prvním místě vždy lidé,“ vysvětlují Katharina Maun a Georg Feichtinger, zakladatelé Dodo.

„Autenticita se projevuje v 360stupňovém komunikačním mixu a vyznačuje se optimismem, individualitou, rozmanitostí a přirozeností,“ dodávají.

Produkce filmu se ujala společnost Goodhouse Films, režii měla na starost Nina Aaldering. Fotografie zajistila Kristin Vicari.

Česká dm představila kampaň na eventu, který se konal 6. ledna v pražském Tančícím domě za účasti vybraných novinářů, influencerů i partnerů společnosti. Vrcholem večera byla dronová show, která na příkladu transformace dívky v ženu vyprávěla příběh o růstu a změně.

Společnost Dm chce kampaní zdůraznit, že uznává každého člověka a oceňuje rozmanitost, kterou každý jednotlivec přináší. „Pro nás nehraje roli, jak člověk vypadá nebo odkud pochází – důležitý je člověk ve své jedinečnosti,“ zdůrazňuje Peroutka.

„V kampani #prosteja se neobjevují jen lidé, kteří odpovídají reklamním ideálům, ale také lidé starší nebo s viditelným tělesným postižením,“ uvádí ještě Peroutka a dodává: „Respekt spojený se zájmem o druhého obohacuje život a je základem dobrého soužití. Jsme přesvědčeni, že rozmanitost a individualita nás nerozdělují, ale naopak nás jako společnost posilují a spojují.“

V České republice kampaň a navazující aktivity včetně spolupráce s influencery zastřešuje agentura Wavemaker Czech Republic. Dronovou show připravila agentura GroupM Czech Republic.

Kampaňový obsah na sociální sítě společnosti dm vytváří agentura Chilli Production.

Vizitka kampaně
Klient: dm-drogerie markt
Agentura: Dodo
Prdukce: Goodhouse Films
Režie: Nina Aaldering
Fotografie: Kristin Vicari
Lokalizace: Wavemaker Czech Republic
Sociální sítě: Chilli Production

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále