Reklama
Megaboard

Perníčková vánoční hitparáda Penny: Behavio otestovalo vítěze listopadového Souboje spotů

Penny ovládlo listopadový Souboj spotů díky animované vánoční kampani s Genzerem a Suchánkem. Reklama zaujala originálním pojetím i improvizací, což jí zajistilo vítězství a přes 36 procent hlasů.

S animovanou reklamou, za kterou stojí agentura Leo Burnett, získalo Penny již druhé letošní vítězství v soutěži týdeníku Marketing & Media.

„Cílem bylo, aby náš spot v záplavě vánočních reklam nezapadl,“ říká Vít Vojtěch z Penny.

Jak kampaň využila humor dua Genzer a Suchánek a čím překonala konkurenci?

Od spontánních voiceoverů po finální ztvárnění perníčků – tvorba reklamy byla pestrá a plná experimentů. „Chceme zkoušet nové věci, ale zůstat sví,“ uvádí Klára Javůrková z agentury Leo Burnett.

Zjistěte, jaké výzvy a úspěchy přinesla animovaná vánoční kampaň Penny. Co plánují její tvůrci dál? A co říkají testy Behavia na druhého v pořadí – spot lékáren Benu?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 51/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále