Penny ovládlo listopadový Souboj spotů díky animované vánoční kampani s Genzerem a Suchánkem. Reklama zaujala originálním pojetím i improvizací, což jí zajistilo vítězství a přes 36 procent hlasů.
S animovanou reklamou, za kterou stojí agentura Leo Burnett, získalo Penny již druhé letošní vítězství v soutěži týdeníku Marketing & Media.
„Cílem bylo, aby náš spot v záplavě vánočních reklam nezapadl,“ říká Vít Vojtěch z Penny.
Jak kampaň využila humor dua Genzer a Suchánek a čím překonala konkurenci?
Od spontánních voiceoverů po finální ztvárnění perníčků – tvorba reklamy byla pestrá a plná experimentů. „Chceme zkoušet nové věci, ale zůstat sví,“ uvádí Klára Javůrková z agentury Leo Burnett.
Zjistěte, jaké výzvy a úspěchy přinesla animovaná vánoční kampaň Penny. Co plánují její tvůrci dál? A co říkají testy Behavia na druhého v pořadí – spot lékáren Benu?
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 51/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.