Diskontní řetězec Penny přináší pro sváteční sezonu kampaň s názvem „Vánoce, jak si račte přát“. V rámci ní se zákazníci mohou přímo zapojit do přípravy vánočních akcí a rozhodnout, jaké výrobky chtějí mít v letácích Penny.
„Vánoční svátky jsou časem přání a radosti, a proto jsme chtěli dát našim zákazníkům příležitost, aby si sami zvolili, jaké produkty chtějí v akci,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. „Chtěli jsme se vyhnout tradičním vánočním klišé, což je cesta, kterou se před svátky vydává většina značek. Tímto interaktivním přístupem chceme posílit naši pozici řetězce, který naslouchá potřebám a přáním zákazníků.“
Interaktivní vánoční kampaň „Vánoce, jak si račte přát“ bude probíhat v předvánočním období a zákazníci se do hlasování zapojí prostřednictvím webové stránky, kde posléze najdou i jeho výsledky. Vybrané produkty pak naleznou v letáku v době největších svátečních nákupů.
Spot připravila agentura Leo Burnett, přičemž Penny se tentokrát rozhodlo pro animovanou variantu klipu. Hlavními postavami jsou perníčky zavěšené na stromečku, kterým propůjčilo hlas herecké duo Genzer a Suchánek, kteří se značkou na kampaních spolupracují dlouhodobě.
„Tato iniciativa navazuje na naši strategii, kdy chceme přinášet nejen cenově dostupné produkty, ale také zážitky a aktivity, které zvyšují spokojenost a loajalitu našich zákazníků,“ uzavírá Vít Vojtěch.
Vizitka kampaně
Klient: Penny
Kreativní agentura: Leo Burnett
Kreativní ředitel: Nikola Foktová
Creative Team Lead: Klára Javůrková
Copywriter: Michal Suchánek a Richard Genzer
Art Director: Petr Coufal, Nadezda Tuzhilkina
Režie: Martin Gazda
Produkční agentura: IS Produkce
Mediální agentura: PHD
PR agentura: Svengali Communications
Web, SOME kreativa, reklama: Business Factory