Růžové Vánoce už popáté přeje Růžový slon

Ve třech televizích a šesti rádiích běží už pátá sváteční kampaň e-shopu Růžový slon vytvořená s Brand Family a Motionhouse.

Od 11. listopadu do konce prosince běží už pátá televizní vánoční kampaň erotického e-shopu Růžový slon. Lidé ji mohou vidět v tuzemských televizích Nova a Seznam, na Slovensku v televizi Markíza.

Vedle toho bude letos k poslechu i v šesti rádiích. V Česku na vlnách Evropy 2, Fajn rádia, Hit rádia a Fresh rádia, na Slovensku se objeví ve Fun rádiu a na rádiu Vlna.

Hlavní postavou nového vánočního spotu je tradičně maskot Růžový slon, který se zaujatě snaží balit vánoční dárky s mottem, že letos jsou Vánoce Růžové a hračky jsou pro každého. Během celé kampaně platí speciální slevová akce.

„Zákazníci mohou využít slevu patnáct procent na kategorii Vánoční bestsellery. K tomu pak po celou dobu kampaně poběží doprava zdarma na cel‎‎‎‎ý e-shop,“ uvedl Adam Durčák, majitel e-shopu Ruzovyslon.cz.

Vánoční slevové akce se navíc promítnou do kamenných prodejen Růžového slona. „Akce se bude týkat všech našich prodejen v Česku – mateřské prodejny v Havířově a čtyř pražských poboček nacházející se v Centru Krakov, v OC Quadrio, v Retail Parku Štěrboholy a v OC Chodov,“ doplnil Durčák.

Již pát‎ý ročník vánoční kampaně vznikl tradičně ve spolupráci in-house týmu Růžový slon, agentury Brand Family a Motionhouse.

Televizní spoty a sponzoring v TV a v rádiích podpoří také regionální outdoor reklama, display reklamní kampaň a bannerová reklama. Kampaň je propagována i pomocí influencerů a na sociálních sítích.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia