Ve třech televizích a šesti rádiích běží už pátá sváteční kampaň e-shopu Růžový slon vytvořená s Brand Family a Motionhouse.
Od 11. listopadu do konce prosince běží už pátá televizní vánoční kampaň erotického e-shopu Růžový slon. Lidé ji mohou vidět v tuzemských televizích Nova a Seznam, na Slovensku v televizi Markíza.
Vedle toho bude letos k poslechu i v šesti rádiích. V Česku na vlnách Evropy 2, Fajn rádia, Hit rádia a Fresh rádia, na Slovensku se objeví ve Fun rádiu a na rádiu Vlna.
Hlavní postavou nového vánočního spotu je tradičně maskot Růžový slon, který se zaujatě snaží balit vánoční dárky s mottem, že letos jsou Vánoce Růžové a hračky jsou pro každého. Během celé kampaně platí speciální slevová akce.
„Zákazníci mohou využít slevu patnáct procent na kategorii Vánoční bestsellery. K tomu pak po celou dobu kampaně poběží doprava zdarma na celý e-shop,“ uvedl Adam Durčák, majitel e-shopu Ruzovyslon.cz.
Vánoční slevové akce se navíc promítnou do kamenných prodejen Růžového slona. „Akce se bude týkat všech našich prodejen v Česku – mateřské prodejny v Havířově a čtyř pražských poboček nacházející se v Centru Krakov, v OC Quadrio, v Retail Parku Štěrboholy a v OC Chodov,“ doplnil Durčák.
Již pátý ročník vánoční kampaně vznikl tradičně ve spolupráci in-house týmu Růžový slon, agentury Brand Family a Motionhouse.
Televizní spoty a sponzoring v TV a v rádiích podpoří také regionální outdoor reklama, display reklamní kampaň a bannerová reklama. Kampaň je propagována i pomocí influencerů a na sociálních sítích.