Kampaň McDonald’s se sýrovou sezonou a dětskou radostí ovládla říjnový Souboj spotů s více než 58 procenty hlasů. Více o kampani i o testech Behavia si přečtěte v MAM 47/2024.
Kreativní koncept od agentury DDB Prague staví na hravosti a nostalgií spojené se skákacími míči, což navazuje na úspěšnou loňskou kampaň se žlutými míčky z dětských koutků.
Díky silnému vizuálnímu prvku a emocím, které kampaně vyvolávají, si reklama našla cestu k divákům napříč generacemi.
„Každý si vzpomene na své dětství a hned si vybaví, s čím měl radost spojenou,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu.
V těsném závěsu za vítězem se umístila vánoční kampaň Alzy s novým rodinným konceptem a třetí příčku obsadila kampaň „Svoboda nás spojuje“, připravená k výročí sametové revoluce.
Tato trojice jasně dominovala hlasování a nechala ostatní soutěžící reklamy daleko za sebou.
Jak McDonald’s plánuje navázat na letošní úspěch? Tvůrci už nyní přemýšlejí o dalším roce, kdy chtějí přinést ještě větší výzvu a originální koncept.
Přečtěte si více o kampani, jejím vzniku a výsledcích testů společnosti Behavio, které potvrzují její efektivitu. Článek vyšel v čísle týdeníku Marketing & Media 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.