Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dětská radost a sýrová sezona od McDonald’s byly otestovány společností Behavio

Kampaň McDonald’s se sýrovou sezonou a dětskou radostí ovládla říjnový Souboj spotů s více než 58 procenty hlasů. Více o kampani i o testech Behavia si přečtěte v MAM 47/2024.

Kreativní koncept od agentury DDB Prague staví na hravosti a nostalgií spojené se skákacími míči, což navazuje na úspěšnou loňskou kampaň se žlutými míčky z dětských koutků.

Díky silnému vizuálnímu prvku a emocím, které kampaně vyvolávají, si reklama našla cestu k divákům napříč generacemi.

Reklama
MMcite

„Každý si vzpomene na své dětství a hned si vybaví, s čím měl radost spojenou,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu.

V těsném závěsu za vítězem se umístila vánoční kampaň Alzy s novým rodinným konceptem a třetí příčku obsadila kampaň „Svoboda nás spojuje“, připravená k výročí sametové revoluce.

Tato trojice jasně dominovala hlasování a nechala ostatní soutěžící reklamy daleko za sebou.

Jak McDonald’s plánuje navázat na letošní úspěch? Tvůrci už nyní přemýšlejí o dalším roce, kdy chtějí přinést ještě větší výzvu a originální koncept.

Přečtěte si více o kampani, jejím vzniku a výsledcích testů společnosti Behavio, které potvrzují její efektivitu. Článek vyšel v čísle týdeníku Marketing & Media 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)