Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co mají společného Kaufland, hokej a Mistr Kot-lee-K?

Na Slovensku se řetězec Kaufland spojuje s hokejem opět přes „fajný“ kotlíkový guláš, s nápadem přišla This Is Locco.

Kaufland je vedle českého rovněž partnerem slovenského hokeje. A při příležitosti letošního Německého poháru, jenž se konal od 6. do 10. listopadu, vyrazil do onlinu se spotem s exkluzivní stopáží.

Více než minutové video propagující ingredience na guláš, respektive na „fajný“ kotlíkový je z dílny agentury This Is Locco. O produkci se postarala Protos Production s režisérem Pavlem Soukupem, natáčení trvalo tři dny. Tvůrci se v příběhu snaží humornou linkou propojit hokej a šaolinský klášter.

Reklama
ČEZ

„Každá legenda potřebuje příběh o svém vzniku. Jeho natočením jsme potvrdili, že ‚fajnému‘ kotlíkovému guláši status legendy jednoznačně náleží,“ říká Martin Polakovič, který působí na pozici „associate creative director“ v This Is Locco.

V příběhu vystupuje opět reprezentant Tomáš Starosta, který stál u zrodu „fajného“ kotlíkového guláše v roce 2018. Tehdy hlášky ze spotů s hokejisty, tak zlidověli, že je fanoušci používali v běžné komunikaci.

Aktuálním příběhem provází hlas trenéra, který se již objevil v předešlých spotech. Zcela novou postavou je pak Mistr Kot-lee-K doprovázený šaolinskými mnichy. „Stejně jako v předchozích hokejových kampaních jsme stavěli na třech hlavních pilířích – humor, jídlo a hokej. Vždy se však snažíme přijít s něčím novým, co diváka překvapí. Jsem přesvědčen, že spojením světa hokeje a šaolinského kláštera se nám podařilo to opět podařilo,“ dodává Juraj Kováč, kreativní a strategický ředitel agentury.

Vizitka kampaně
Klient: Kaufland Slovenská republika (Katka Sobotová, Ľubka Kubičková, Monika Goneková)
Agentura: This Is Locco
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Mária Vavrová
Strategy director: Juraj Kováč
Produkce: Protos Production
Režie: Pavel Soukup

V Česku je Kaufland s hokejem propojen iniciativou Puky pomáhají, kterou komunikuje také spoty s českým reprezentantem Radkem Gudasem.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)