Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

John Hegarty pro MAM: jestli nezačneme lidi bavit, jsme v háji

Marketing se dostal do úzkých, protože spoléhá na analytické myšlení, říká legenda reklamy sir John Hegarty v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.

„Náš obor je v háji, všichni jsme v háji,“ prohlásil sir John Hegarty minulý týden na desátém ročníku konference Brand Management, kde připomněl, že skutečně efektivních je dnes jen šest procent reklam.

Proč se obor podle spoluzakladatele agentur Saatchi & Saatchi, TBWA, BBH a The Garage Soho dostal do úzkých? „Spoléháme se na analytiku a algoritmy, které lidské bytosti redukovaly na datové body. Data nám ukazují jen to, co už víme. Jako lidstvo nás ale odlišuje to, že máme představivost, která nám umožňuje zlepšovat život a svět, přicházet se stále zajímavějšími nápady,“ říká Hegarty, který dostal titul od královny, cenu prezidenta festivalu D&AD i prvního Lva svatého Marka na Cannes Lions za svůj přínos oboru.

Reklama
Know

Co podle něj musí mít efektivní a nadčasová reklama? Jak zadavatele přesvědčit k větší odvaze? Díky čemu mohou mít agentury a klienti dlouhodobé vztahy tak, jako třeba BBH se značkou Levi’s, která nedávno s Beyoncé odkázala na Hegartyho slavnou reklamu Laudrette? A co na spot říká? Odpovědi nejen na tyto otázky čtěte v rozhovoru v kompletním znění zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu