Home Credit si s tím v nové podzimní kampani nedělá hlavu

Home Credit spustil podzimní TV kampaň s novým komunikačním konceptem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň poběží v Česku (Nova Group, Prima Group, Atmedia) i na Slovensku (Markíza Group). Na konceptu pracovaly týmy Werk Camp a Parlay Shop.

Hlavními postavami spotů jsou opět klienti Home Creditu, kteří v nových příbězích získávají nového průvodce – postavu jménem Homie. Tento abstraktní maskot s velkou bílou sférickou hlavou a roztomilým obličejem se stává přítelem a pomocníkem hrdinů kampaně. „Homie je symbolem lehkosti a optimismu ve světě financí,“ vysvětluje Jan Vašíček z marketingového oddělení Home Creditu. „Chceme jeho prostřednictvím ukázat, že správa financí s Home Creditem může být snadná a zábavná.“

Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Werk Camp a produkční společností Parlay Shop. Tři pilotní spoty byly natočeny v různých délkách – 30, 15 a 6 sekund – a jsou adaptovány jak pro český, tak slovenský trh. Kromě televize bude kampaň rozšířena i do digitálního prostředí a offline komunikace. 

První fáze kampaně se zaměřuje na vlajkový produkt Home Creditu Flexibilní půjčku, který vyniká možností přizpůsobit splátky aktuálním potřebám zákazníků. Kampaň cílí nejen na běžné spotřebitele, ale také na živnostníky a nově i na firmy. 

„V dnešní době je flexibilita klíčová, a nejen pro podnikatele. Naším cílem je nabídnout všem zákazníkům produkt, který se přizpůsobí jejich životní situaci – s rychlým online sjednáním a možností flexibilního splácení,“ dodává Milan Cáder, ředitel divize Produkty a marketing Home Creditu.

Televizní kampaň bude probíhat ve více fázích, přičemž první část bude nasazena během hlavní sezóny v říjnu a potrvá až do konce roku 2024.

Vizitka kampaně

Klient: Home Credit
Kreativní agentura: Werk Camp
Produkční společnost: Parlay Shop
Trvání kampaně: říjen až konec roku 2024
Mediamix: TV, digitální a offline komunikace

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen