Home Credit spustil podzimní TV kampaň s novým komunikačním konceptem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň poběží v Česku (Nova Group, Prima Group, Atmedia) i na Slovensku (Markíza Group). Na konceptu pracovaly týmy Werk Camp a Parlay Shop.
Hlavními postavami spotů jsou opět klienti Home Creditu, kteří v nových příbězích získávají nového průvodce – postavu jménem Homie. Tento abstraktní maskot s velkou bílou sférickou hlavou a roztomilým obličejem se stává přítelem a pomocníkem hrdinů kampaně. „Homie je symbolem lehkosti a optimismu ve světě financí,“ vysvětluje Jan Vašíček z marketingového oddělení Home Creditu. „Chceme jeho prostřednictvím ukázat, že správa financí s Home Creditem může být snadná a zábavná.“
Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Werk Camp a produkční společností Parlay Shop. Tři pilotní spoty byly natočeny v různých délkách – 30, 15 a 6 sekund – a jsou adaptovány jak pro český, tak slovenský trh. Kromě televize bude kampaň rozšířena i do digitálního prostředí a offline komunikace.
První fáze kampaně se zaměřuje na vlajkový produkt Home Creditu Flexibilní půjčku, který vyniká možností přizpůsobit splátky aktuálním potřebám zákazníků. Kampaň cílí nejen na běžné spotřebitele, ale také na živnostníky a nově i na firmy.
„V dnešní době je flexibilita klíčová, a nejen pro podnikatele. Naším cílem je nabídnout všem zákazníkům produkt, který se přizpůsobí jejich životní situaci – s rychlým online sjednáním a možností flexibilního splácení,“ dodává Milan Cáder, ředitel divize Produkty a marketing Home Creditu.
Televizní kampaň bude probíhat ve více fázích, přičemž první část bude nasazena během hlavní sezóny v říjnu a potrvá až do konce roku 2024.
Vizitka kampaně
Klient: Home Credit
Kreativní agentura: Werk Camp
Produkční společnost: Parlay Shop
Trvání kampaně: říjen až konec roku 2024
Mediamix: TV, digitální a offline komunikace