V rozhovoru pro MAM odhalily marketérky Datartu zákulisí změny dlouhodobé kreativní linky. Proč se u ní vyhnuly pre-testům?
Datart přichází s novým kreativním konceptem od Havasu, konkrétně je dílem Jakuba Koláříka, Petra Čecha a strategicky také Moniky Hübner.
V komunikační lince se toho mění hodně. Dosavadní komunikaci s „…arty“ v imaginárních světech vesmíru či hor nahrazuje reálný život a vedle kulis se mění také hlavní hrdina. Co je ale podstatné, notná dávka nadsázky zůstává. „Nyní jsou spoty skutečně postavené na humorných scénkách, jejichž zdrojem je Lukáš Pavlásek. Ten je už sám o sobě příslibem zábavy,“ říká Veronika Stodůlková, brand manažerka Datartu.
Níže se podívejte na making of video:
V rozhovoru, který vychází v aktuálním vydání MAM 40/2024 se také dozvíte, že udržet vtip v mezích nebylo úplně jednoduché. „Pravdou je, že pro nás bylo výzvou, abychom udrželi zdravý poměr mezi tím, aby byly spoty vtipné, a přitom humor nezastínil jejich sdělení,“ uvedla pro MAM Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datartu.