Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Datart mění od 1. října kreativní koncept! Spoty režíroval Trojan a MAM ví, kdo získal hlavní roli

V rozhovoru pro MAM odhalily marketérky Datartu zákulisí změny dlouhodobé kreativní linky. Proč se u ní vyhnuly pre-testům?

Datart přichází s novým kreativním konceptem od Havasu, konkrétně je dílem Jakuba Koláříka, Petra Čecha a strategicky také Moniky Hübner.

V komunikační lince se toho mění hodně. Dosavadní komunikaci s „…arty“ v imaginárních světech vesmíru či hor nahrazuje reálný život a vedle kulis se mění také hlavní hrdina. Co je ale podstatné, notná dávka nadsázky zůstává. „Nyní jsou spoty skutečně postavené na humorných scénkách, jejichž zdrojem je Lukáš Pavlásek. Ten je už sám o sobě příslibem zábavy,“ říká Veronika Stodůlková, brand manažerka Datartu.

Reklama
ČEZ

Níže se podívejte na making of video:

V rozhovoru, který vychází v aktuálním vydání MAM 40/2024 se také dozvíte, že udržet vtip v mezích nebylo úplně jednoduché. „Pravdou je, že pro nás bylo výzvou, abychom udrželi zdravý poměr mezi tím, aby byly spoty vtipné, a přitom humor nezastínil jejich sdělení,“ uvedla pro MAM Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datartu.

Na fotografii zleva: Veronika Stodůlková (Datart), Lukáš Pavlásek, Ondřej Trojan (T.H.A.), Denisa Pfauserová a Lenka Mastešová (Datart).
Fotografie z natáčení prvního spotu, kde spolu hrají Lukáš Pavlásek a Denisa Pfauserová.
Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)