Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miky Karas: kreativita funguje jako byznys idea, není samoúčelná

Chceme zadavatele i veřejnost přesvědčovat o přínosu kreativity, říká v rozhovoru pro MAM Miky Karas, nový předseda českého Art Directors Clubu.

Český Art Directors Club má od loňského podzimu nové vedení v čele s předsedou Mikym Karasem, který u členů na mimořádné volební schůzi uspěl s vizí „Kreativita má cenu“. „S výborem pro nás bylo důležité podívat se na samotný smysl značky klubu a nastavit ho tak, aby byl aktuální a relevantní vůči vývoji na reklamním trhu, kde se i kvůli ekonomické situaci hodně tlačí na výkon. Kreativita se proto upozaďuje, ač by to pro ni mohla být příležitost,“ říká Karas v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media a pokračuje: „Kreativita není samoúčelná, ale má svoji hodnotu. Funguje jako byznys idea, řada výzkumů potvrzuje, že zvyšuje efektivitu kampaní. O tom chceme přesvědčovat zadavatele i veřejnost. A stejně se chceme zasadit o to, aby byla reklama opět sexy oborem pro mladé.“

Jaké změny už Art Directors Club zavádí a jaké aktivity chystá pro kreativce, zadavatele i veřejnost nejen pro letošní rok, si přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)