Miky Karas: kreativita funguje jako byznys idea, není samoúčelná

Chceme zadavatele i veřejnost přesvědčovat o přínosu kreativity, říká v rozhovoru pro MAM Miky Karas, nový předseda českého Art Directors Clubu.

Český Art Directors Club má od loňského podzimu nové vedení v čele s předsedou Mikym Karasem, který u členů na mimořádné volební schůzi uspěl s vizí „Kreativita má cenu“. „S výborem pro nás bylo důležité podívat se na samotný smysl značky klubu a nastavit ho tak, aby byl aktuální a relevantní vůči vývoji na reklamním trhu, kde se i kvůli ekonomické situaci hodně tlačí na výkon. Kreativita se proto upozaďuje, ač by to pro ni mohla být příležitost,“ říká Karas v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media a pokračuje: „Kreativita není samoúčelná, ale má svoji hodnotu. Funguje jako byznys idea, řada výzkumů potvrzuje, že zvyšuje efektivitu kampaní. O tom chceme přesvědčovat zadavatele i veřejnost. A stejně se chceme zasadit o to, aby byla reklama opět sexy oborem pro mladé.“

Jaké změny už Art Directors Club zavádí a jaké aktivity chystá pro kreativce, zadavatele i veřejnost nejen pro letošní rok, si přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345