Chceme zadavatele i veřejnost přesvědčovat o přínosu kreativity, říká v rozhovoru pro MAM Miky Karas, nový předseda českého Art Directors Clubu.
Český Art Directors Club má od loňského podzimu nové vedení v čele s předsedou Mikym Karasem, který u členů na mimořádné volební schůzi uspěl s vizí „Kreativita má cenu“. „S výborem pro nás bylo důležité podívat se na samotný smysl značky klubu a nastavit ho tak, aby byl aktuální a relevantní vůči vývoji na reklamním trhu, kde se i kvůli ekonomické situaci hodně tlačí na výkon. Kreativita se proto upozaďuje, ač by to pro ni mohla být příležitost,“ říká Karas v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media a pokračuje: „Kreativita není samoúčelná, ale má svoji hodnotu. Funguje jako byznys idea, řada výzkumů potvrzuje, že zvyšuje efektivitu kampaní. O tom chceme přesvědčovat zadavatele i veřejnost. A stejně se chceme zasadit o to, aby byla reklama opět sexy oborem pro mladé.“
Jaké změny už Art Directors Club zavádí a jaké aktivity chystá pro kreativce, zadavatele i veřejnost nejen pro letošní rok, si přečtěte v kompletním znění zde.