Reklama

Vedení agentury VML doplnila od nového roku trojice mladých talentů

© VML

Agentura VML si v interním výběrovém řízení zvolila do svého nejvyššího vedení tři nové členy – zástupce mladé generace, kteří budou po dobu šesti měsíců stínovat stávající management.

Na strategickém rozvoji komunikační agentury se od ledna nově podílí Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz. Všichni tři se společně zaměří na konkrétní projekt v rámci zvolené agendy, stejně tak ale budou zvedat i aktuální témata a pomáhat s jejich řešením.

„Máme za sebou náročný integrační rok a zároveň první rok existence značky VML, který byl ve znamení nastavování vnitřního fungování agentury včetně struktury vedení a týmů. S tím jsme se už úspěšně vypořádali a nyní koukáme do budoucna,“ říká CEO VML Iva Welker.

Reklama

„Chceme tímto projektem dát mladým talentům u nás v agentuře nejen hlas, ale i místo u jednacího stolu a přímou zodpovědnost, abychom společně budovali agenturu připravenou na vše, co budoucnost přinese. Vítězná trojice získá příležitost podílet se na rozvoji agentury, iniciovat konkrétní změny a získat cenné zkušenosti z řízení firmy,“ dodává Welker.

Interní výběrové řízení do „Young Leadership Boardu“ probíhalo v prosinci. Zájemci o místo v čele agentury měli za úkol zpracovat psanou či video formou svou vizi pro agenturu, návrh řešení konkrétního tématu dle svého uvážení a popsat své profesní i osobní dovednosti a motivaci.

Zaslané materiály podle předem stanovených kritérií bodově hodnotila porota složená z vedení a seniorních lídrů, kde zasedli kromě Ivy Welker i Kristýna Ochvatová („chief strategy officer“), Jake Barrow („chief creative officer“), Jiří Malý („chief technology officer“), Gordana Šíma („chief growth officer) a Dora Grimová („people director“).

Porotu nejvíce oslovil přístup Terezy Košťálkové („strategic planner“), Kláry Exnarové („account executive“) a Petra Mráze („data scientist“), kteří se, na rozdíl od úžeji zaměřených návrhů, podívali na agenturu jako celek a zvolili si jako téma větší propojování kreativních a technologických expertiz.

„Marketingová komunikace se dynamicky vyvíjí a hladké propojení kreativity a technologií už není jen konkurenční výhodou, ale nezbytnou součástí evoluce našeho oboru. Obě disciplíny hrají nezaměnitelnou úlohu a opomenutí jedné nebo druhé může vést ke stagnaci,“ říkají Tereza Košťálková, Klára Exnarová a Petr Mráz.

„Proto jsme se rozhodli zaměřit na prohloubení a zefektivnění spolupráce právě mezi těmito dvěma oblastmi. Naším cílem je dosáhnout synergie a posílit tak naši pozici na trhu, abychom klientům dokázali nabízet ještě komplexnější a inovativnější řešení.“

Během svého funkčního období plánují navrhnout a postupně zavést pět klíčových inovací, které budou vycházet z interního auditu současného fungování agentury, rešerší a úspěšných příkladů ze světa, týkajících se „change managementu“.

Kromě toho se budou věnovat i aktuálním tématům – řeší také např. lokální implementaci nedávno ohlášené směrnice WPP, která od dubna upravuje poměr práce z kanceláře a domova.

S uchopením nové role budou vítězné trojici pomáhat seniorní sponzoři, které si sami zvolí. V nových rolích pak budou aktivní nejen na úrovni managementu, ale budou také zodpovědní za komunikaci své agendy dovnitř agentury.

Projekt „Young Leadership Board“ je zamýšlený jako dlouhodobý – po uplynutí pilotních šesti měsíců se vyhodnotí a nastaví pro následující období. Jednotliví členové budou mít možnost svou funkci obhájit a zároveň se otevře příležitost pro členy nové.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka