Skupina Prima uzavřela výběrové řízení na nového komerčního ředitele. Klíčové pozice se ujme stávající ředitel online a rádiové divize Media Clubu Jan Čadek. Od 1. ledna 2025 tak nahradí Vladimíra Pořízka, jenž po vzájemné dohodě z vedení skupiny odchází.
„Rád bych Láďovi poděkoval za jeho patnáctileté působení na Primě. Hodně jsme toho spolu zažili, vybudovali jsme skupinu Prima z jedné televizní stanice do největšího multimediálního domu v Česku, který je jedničkou v TV i rádiích a trojkou v onlinu. Media Club se stal takto úspěšným především díky jeho vedení. Přeji mu jen to nej do další etapy jeho kariéry,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Směrem k jeho nástupci pak dodává: „S Honzou přichází do vedení Media Clubu především obrovská zkušenost z různých mediatypů, ‚track record‘ velmi úspěšného obchodního ředitele. A především vlna energie, díky které svižně dokončíme transformaci skupiny Prima do světa totálního videa.“
Podle nového komerčního ředitele skupiny se Prima se všemi svými mediatypy nachází v unikátní pozici na českém mediálním trhu.
„Ta však sama o sobě není zárukou automatického úspěchu. Z vlastní životní a profesní zkušenosti vím, že klíčové je, aby mě i celý můj tým práce bavila a naplňovala. Je důležité mít společný cíl, jasnou vizi a skvělý úsudek. Těším se na tuto velkou jízdu,“ dodává Jan Čadek.
Řízení rádiové obchodní divize Media Clubu po něm přebírá Martin Kašpárek, dosavadní šéf jihočeského obchodního týmu.
Jan Čadek se v prostředí médií pohybuje více než dvacet let. Svou kariéru začínal jako ředitel rádií Kiss v tehdejší síti Radio Investments, kde působil i jako manažer nových rozvojových projektů.
Po akvizici šesti rádií skupinou GES a jejich sjednocení pod značku Radio United Services se stal jejím obchodním ředitelem.
V čele obchodního rádiového týmu zůstal i po roce 2018, kdy se obchodní část rádií přesunula pod křídla mediálního zastupitelství Media Club.
Martin Kašpárek je součástí týmu Media Clubu již téměř deset let, aktuálně zastává roli vedoucího týmu regionálních obchodníků divize rádia pro jižní Čechy.
Dříve vykonával stejnou pozici v rámci projektu Ledmultimedia a své zkušenosti sbíral také jako regionální obchodní manažer ve společnostech Watersavers a MediaCall.