Tématem konference LiDay 2024, která proběhne 21. listopadu v pražském O2 universu, je především strategie a praxe budování osobní značky na LinkedInu. Ukáže příležitosti i rizika, která platforma přináší.
Konkrétní příklady z české a slovenské praxe, analýzy a diskuse o tom, jak vytvářet obsah, který přitahuje správnou cílovou skupinu, jak automatizovat práci s kontakty nebo jak efektivně využívat reklamu.
LiDay 2024, který pořádá Hospodářská Komora ČR, přinese pestrý mix přednášek od expertů zaměřených na LinkedIn a budování značky. Ráno se pod vedením Adama Zbiejczuka otevře téma potenciálních rizik spojených s LinkedInem – například jak postupovat, pokud se někdo vydává za zaměstnance, nebo jaké problémy mohou nastat, když zaměstnanci svým chováním ohrozí pověst firmy. Následné bloky se zaměří na automatizaci správy sítě kontaktů, efektivní psaní příspěvků, reklamu i budování osobní značky prostřednictvím personalizovaného videa.
Konference nabídne i jedinečné pohledy na budování značky z globální perspektivy. Ekonom Tomáš Sedláček ve své přednášce nastíní směr propojení lidí a technologií v digitálním světě. Brand stratég Michal Pastier se bude věnovat tomu, jak se nenechat svést trendy a zaměřit se na dlouhodobý rozvoj značky. Miloš Křepelka, LinkedIn specialista, se ve své přednášce zaměří na klíčovou roli komentářů na této platformě. Posluchačům ukáže, jak efektivně pracovat s komentáři a využít je jako nástroj pro budování osobní značky, zvyšování viditelnosti, generování leadů či zlepšení pozice ve vyhledávání. Odpolední program se zaměří na diskusi o tom, jak vytvářet obsah, který dokáže zaujmout, ať už z pohledu extrovertů, nebo spíše introvertů.
Kompletní program a vstupné naleznete na webových stránkách konference.