Už jen pouhé čtyři spoty zůstávají ve hře o titul nejoblíbenější reklamy podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Rozhodněte o finalistech druhého ročníku MAM Souboje spotů.
Čtyři poslední spoty. Semifinálový souboj titánů. Partners Banka, Penny, Bauhaus a Tesco – ve hře zůstávají už jen čtyři spoty, ty které od začátku turnaje sbírají nejvíce hlasů. Jde do tuhého. Hlasujte do dnešních 19:00.
Pokáč v duelu se Suchánkem a Genzerem
Partners Banka se spotem od agentury Moebius ve čtvrtfinále vyřadila těžkou váhu – spot Penny o první pomoci. V semifinále ji čeká další reklama Penny z díly Leo Burnett a bude to opět velký boj.
Kutilovy slyšiny proti hokejovým nadšencům
Na další spot Bauhausu od Jinýho Gangu Miloň Čepelka se značkou Kitl už nestačil. Bauhaus se v semifinále utká s hokejovým spotem řetězce Tesco od Socialsharks. Napodobí Tesco zlaté české hokejisty, nebo slyšíte z finále znít Bauhaus?