Čekání je u konce, otevřeli jsme brány osmifinále MAM Souboje spotů 2024. Celý rok jste každý měsíc vybírali nejoblíbenější reklamní spoty, které postupovaly do hlavního turnaje. Hledání nejoblíbenější reklamy minulého roku právě začalo.
Osmifinálovými duely dnes začíná výroční turnaj MAM Souboje spotů 2024. Rozhodněte svými hlasy o postupujících mezi nejlepších osm reklamních spotů minulého roku. Jednotlivé spoty si můžete znovu přehrát pod odkazy s hlasováním.
Starost o klienty versus osvětová kampaň
V prvním osmifinálovém duelu se potkávají kampaň Pražské plynárenské od agentury Wilhelm Kinga a kampaň Penny od agentury Leo Burnett.
Kdo si povede lépe v souboji květnového a srpnového vítěze?
Brnkající Pokáč stojí proti sýrovým pochoutkám
Kdo získá více hlasů? Dubnový vítěz Partners Banka s agenturou Moebius nebo říjnový vítěz McDonald’s a jeho spot od DDB Prague?
Zavěšení Suchánek s Genzerem proti vinařské tradici
Listopadový vítěz byl opět z dílny agentury Leo Burnett pro řetězec Penny, v tomto duelu se utkává se spotem od agentury WMC Grey pro habánské sklepy, který zvítězil v březnovém kvalifikačním kole.
Esence souboje ekobláznů s matonkou
Lednový vítězný spot Pražské energetiky od agentury WMC Grey v tomto duelu narazil na další spot od WMC Grey – červnového vítěze Mattoni 1873.
Velký souboj dvou cimrmanologů
Vítěz prosincového kola Kitl se spotem od Studia Inspirativ byl nalosován do dvojice s jedním ze dvou spotů Bauhausu od Jinýho Gangu, tento spot ovládl zářijové kvalifikační kolo.
Nešikovný manžel Vojta Kotek podruhé versus samotná svoboda
Únor přinesl první ze dvou vítězství Bauhausu a Jinýho Gangu. V tomto osmifinále se utká se spotem spolku Díky, že můžem, který obdržel jednu ze dvou divokých karet od redakce MAM a tedy pozvánku do hlavní soutěže.
Nic nechutná tak dobře jako derby
V tomto třaskavém derby se utká spot řetězce Albert od VCCP Prague, který obdržel od redakce MAM druhou divokou kartu, se spotem řetězce Tesco od Socialsharks, který ovládl speciální hokejový Souboj spotů.
Chytré školačky proti bohatému bujonu
Šikovné školačky od společnosti EKO-KOM a agentury Espresoo ovládly červencové kvalifikační kolo, v osmifinále bojují proti spotu značky Knorr (Unilever) od agentury Digičáry.