Generativní umělá inteligence mění způsob, jakým pracujeme, ale její efektivní využití vyžaduje dovednost správně zadávat pokyny, tzv. prompty. Na třetí MAM class odborníci z Ipsosu odhalili, jak na to.
Na třetí MAM class, kterou minulý týden pořádal týdeník Marketing & Media společně s agenturou Ipsos, zaznělo mnoho praktických tipů na práci s generativní umělou inteligencí.
„Jedna věta nestačí. Ideální prompt by měl obsahovat kontext, personu, úkol a formát výsledku,“ vysvětlil Martin Šinal z Ipsosu.
Diskutovalo se také o rizicích AI – od bezpečnosti dat po takzvané „halucinace“. Jakub Malý, CEO Ipsosu, připomněl: „AI je lepší vnímat jako nástroj, který inspiruje a zrychluje práci, než ji nechat zcela volnou ruku.“
Jak vytvořit ideální prompt pro generativní AI, aby poskytoval nejlepší výsledky? Jaká rizika jsou spojena s používáním generativní umělé inteligence a jak je minimalizovat? Jak lze AI efektivně využít pro rychlejší a inspirativnější práci ve firemním prostředí?
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 49/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.