Reklama
Megaboard

Odborníci z Ipsosu odhalili na MAM class tajemství efektivních promptů

Generativní umělá inteligence mění způsob, jakým pracujeme, ale její efektivní využití vyžaduje dovednost správně zadávat pokyny, tzv. prompty. Na třetí MAM class odborníci z Ipsosu odhalili, jak na to.

Na třetí MAM class, kterou minulý týden pořádal týdeník Marketing & Media společně s agenturou Ipsos, zaznělo mnoho praktických tipů na práci s generativní umělou inteligencí.

„Jedna věta nestačí. Ideální prompt by měl obsahovat kontext, personu, úkol a formát výsledku,“ vysvětlil Martin Šinal z Ipsosu.

Diskutovalo se také o rizicích AI – od bezpečnosti dat po takzvané „halucinace“. Jakub Malý, CEO Ipsosu, připomněl: „AI je lepší vnímat jako nástroj, který inspiruje a zrychluje práci, než ji nechat zcela volnou ruku.“

Jak vytvořit ideální prompt pro generativní AI, aby poskytoval nejlepší výsledky? Jaká rizika jsou spojena s používáním generativní umělé inteligence a jak je minimalizovat? Jak lze AI efektivně využít pro rychlejší a inspirativnější práci ve firemním prostředí?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 49/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále