Už 16. ročník soutěže in-store komunikace a reklamních předmětů POPAI Awards zná své vítěze. Ocenil projekty ve 24 kategoriích.
Na závěr tradičního dne o in-store komunikaci POPAI Day vyhlásila ve čtvrtek 28. listopadu pořádající středoevropská kancelář POPAI CE výsledky už 16. ročníku soutěže o nejlepší realizace v oboru.
Absolutním vítězem letošního ročníku se stalo virtuální zrcadlo společnosti L’Oréal od agentury Dago. Projekt, jenž rovněž kraloval kategorii „Drogérie, kosmetika“, přímo v místě prodeje přiblížil spotřebitelkám virtuální aplikaci Skin Genius.
S pomocí fotografií přes smartphone a s různým osvětlením diagnostikoval pleť a doporučoval možné produkty. Usnadňoval tak nákupní rozhodnutí a zvýšil spokojenost z efektivity nákupu.
Cenu za kreativitu a třetí místo za Komplexní store koncept obdržel Fan Shop AC Sparta Praha od agentury Moris design ve spolupráci se společností Footballmania otevřený na Letišti Václava Havla Praha, který svým designem odkazuje na přezdívku železná Sparta.
Ocenění „Nejlepší materiálová a technická inovace“ a 1. místo kategorie Prvky vybavení interiérů obchodů má projekt s názvem In-store Brand Experience – modulární endcap, který pro Plzeňský Prazdroj vyrobila společnost Fajný dizajn. Je tvořený univerzální konstrukcí osazenou 75palcovým displejem a dekorem, který je možné kdykoli změnit v rámci plánu propagace různých značek. Aktuálně pracuje se čtyřmi dekory, další dva jsou ve vývoji.
Trofej za nejlepší POP z materiálu na bázi papíru a zlato za Prostředky pro služby si pak odnesla společnost Thimm za Jogurtový bar pro Yoggies k prezentaci na veletrhu For Pets. Stánek zahrnoval důmyslně navržené pultíky s úložnými prostory, stojan pro televizi v podobě stromu, 3D sochy psů, stěnu s logem a překryv chladniček, což dohromady vytvářelo elegantní dojem.
Vítězem zvláštní kategorie „Digitální komunikace“ se stala společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s regálovým čelem Kinley Perfect Mix. Zákazníkům přibližovalo domácí mixologii drinků, třeba z Kinley a Finlandie, které si mohli zvolit na integrovaném tabletu a pak odcházeli nejen s vytištěným receptem, ale také s nápoji k přípravě.
Další ocenění ve zvláštní kategorii „Integrované in-store kampaně“ a druhé místo v kategorii Alkoholické nápoje, tabák získal Shop in Shop – Clan Campbell od společnosti Sprint Trading. Ten podpořil uvedení nové whisky ze skupiny Stock Plzeň-Božkov ztvárněním světa nápoje, s využitím symbolů značky a výrazné světelné plochy.
Kompletní výsledky soutěže POPAI Awards si můžete stáhnout zde, níže si projděte galerii vítězů dalších kategorií.