Věří, že by PR mělo hrát klíčovou roli ve vedení každé společnosti. Proto společnost Mediaboard spustila výzkum zaměřený na postavení a význam PR ve firmách střední a východní Evropy. Dotazníkové šetření probíhá do 8. září a zapojit se zde můžete i vy!
Snahou společnosti, která je poskytovatelem řešení v oblasti media intelligence, je zjistit, jak si PR v českých firmách stojí, jaké cíle má plnit, jak je napojeno na vedení společnosti a jak ho „board“ vnímá, kolik lidí se mu ve firmě věnuje, jestli je častěji řešeno interně nebo externě.
„Cílem Mediaboardu je celý obor PR posouvat dál. Při tvorbě dotazníku nám tedy rychle došlo, že data, která chceme získat, jsou v mnoha ohledech unikátní a mají větší potenciál než jen přinést tipy, kam naši společnost pro naše zákazníky posunout,“ říká provozní ředitel Miloš Myšička a dodává: „Rádi přispíváme k rozvoji a kultivaci oboru. Ještě před spuštěním průzkumu jsme se interně shodli, že jeho výsledky zveřejníme. Doufáme, že otevřou nejen obecnou diskusi o tom, jakou hraje PR ve firmách roli, ale zvedne zájem ve společnostech o její posílení.“
Sběr dat prostřednictvím dotazníku probíhá do neděle 8. září. Poté dojde k jejich vyhodnocení. S výsledky průzkumu se budete moct seznámit exkluzivně na stránkách tištěného MAM na konci září.