Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jaké postavení má PR v českých firmách? Pomozte najít odpověď

Věří, že by PR mělo hrát klíčovou roli ve vedení každé společnosti. Proto společnost Mediaboard spustila výzkum zaměřený na postavení a význam PR ve firmách střední a východní Evropy. Dotazníkové šetření probíhá do 8. září a zapojit se zde můžete i vy!

Snahou společnosti, která je poskytovatelem řešení v oblasti media intelligence, je zjistit, jak si PR v českých firmách stojí, jaké cíle má plnit, jak je napojeno na vedení společnosti a jak ho „board“ vnímá, kolik lidí se mu ve firmě věnuje, jestli je častěji řešeno interně nebo externě.

„Cílem Mediaboardu je celý obor PR posouvat dál. Při tvorbě dotazníku nám tedy rychle došlo, že data, která chceme získat, jsou v mnoha ohledech unikátní a mají větší potenciál než jen přinést tipy, kam naši společnost pro naše zákazníky posunout,“ říká provozní ředitel Miloš Myšička a dodává: „Rádi přispíváme k rozvoji a kultivaci oboru. Ještě před spuštěním průzkumu jsme se interně shodli, že jeho výsledky zveřejníme. Doufáme, že otevřou nejen obecnou diskusi o tom, jakou hraje PR ve firmách roli, ale zvedne zájem ve společnostech o její posílení.“

Reklama
ČEZ

Sběr dat prostřednictvím dotazníku probíhá do neděle 8. září. Poté dojde k jejich vyhodnocení. S výsledky průzkumu se budete moct seznámit exkluzivně na stránkách tištěného MAM na konci září.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)