Startuje Konektor Media, divizi propojující PR a mediálku vede Josef Holík

Komunikační agentura Konektor zakládá specializované oddělení zaměřené na mediální strategii a nákup. Vedle toho obstarává i obsah a kreativu.

Nová divize skupiny Konektor klade důraz na obsahové formáty, které podle ní nabízí maximální synergii s klasickým PR. Věnuje se ale i výkonnostním kampaním. K oficiálnímu založení nové divize Konektor Media se skupina rozhodla po té, co se jí v období od roku 2022 podařilo dosáhnout trojnásobného růstu právě v oblasti mediálního nákupu.

„Proto jsme se rozhodli i tento segment institucionalizovat a v loňském roce jsme Konektor Media vytvořili vlastní brand, nastavili systém fungování a jasně vymezili vedení v rámci skupiny,“ říká Jaroslav Duroň, partner skupiny Konektor.

Podle něj začlenění nové divize klientům přináší výhodu v tomu, že mají k dispozici všechny služby pod jednou střechou – od strategie a exekutivy až po tvorbu obsahu.

„Mám radost, že se vedení ujal zrovna Josef, který v této oblasti dlouhodobě vykazuje výborné výsledky, KNKTR Media posunul tam, kde je a pro své klienty vždy navrhne ten nejlepší mix,“ dodává Duroň.

Šéf nové divize Josef Holík v Konektoru působí přes devět let. Začínal v únoru 2016 jako PR konzultant. Před Konektorem byl též přes rok v agentuře AMI Communications. Byl také ve společnostech Fraus Media, Economia a Futurum Media nebo v magazínu e-Polis a jeho zřizovateli – Akademickém spolku CPSSU v Plzni.

Holík ke svému nástupu říká: „Jádrem naší práce v rámci Konektor PR je spolupráce s novináři a tvorba ‚earned media‘ výstupů. V určitých případech však z pohledu strategie dává smysl podpořit komunikovaná témata vhodně zvolenými placenými formáty. Proto jsme vytvořili Konektor Media. Naším cílem je doručit klientům to nejlepší z obou světů.“

V minulosti již tento přístup Konektor aplikoval u řady svých klientů v čele s Generali Investments, PPL, Stiebel Eltron, MultiSport, či Epet.

KNKTR Media zajišťuje venkovní reklamu (OOH), prostor v tištěných médiích i online kampaně, zaměřené jak na obsah, tak na výkon. Zaměřuje se také na hybridní formáty, podcasty, HBBTV, televizní a rádiové spoty nebo aplikace. Pro klienty hledá i konference a eventy s mediálním dopadem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia