Dosavadní ředitel kreativy Jakub Horák přebírá vedení marketingu chytré komunikační sítě Munipolis. Zaměří se na rychle rostoucí segment interní firemní komunikace a posílení v Německu a Maďarsku.
Jakub Horák, který byl v posledních dvou letech zodpovědný za kreativní část komunikace sítě Munipolis, jež patří mezi hlavní nástroje pro dialog samospráv s občany nebo interní komunikaci firem, povyšuje na pozici ředitele marketingu.
Horák původně začínal na mediálním trhu – konkrétně v segmentu audioknih. Podle tiskové zprávy sítě Munipolis je jedním ze zakladatelů celého odvětví. Mimo jiné jako šéfredaktor vedl magazín Naposlech.cz a založil cenu Audiokniha roku, která vybírá nejlepší díla nepřetržitě od roku 2013. Později z pozice kreativce vytvářel audiovizuální komunikaci pro prodejce elektroniky Okay.

V Munipolis se jako šéf kreativního oddělení pod vedením spoluzakladatele Ondřeje Švrčka podílel například na klíčovém rebrandingu. Ten původní službu „Mobilní Rozhlas“ a jeho komunikaci rozšířil poprvé mimo skupinu samospráv a začal ji pod novou značkou otevírat také pro další cílové skupiny, jako například firmy nebo spolky. Zároveň vybudoval aktuální marketingový tým, o který se bude v nové pozici opírat.
„Během tohoto roku před námi stojí důležité strategické úkoly. Marketingové nástroje a komunikaci, které nás přivedly na špičku chytré komunikace u nás, budeme postupně nasazovat také v ostatních zemích, kde Munipolis působí. Tedy na Slovensku, v Maďarsku a Německu,“ zmiňuje Jakub Horák, nový CMO sítě Munipolis. „Zároveň budeme výrazně více rozšiřovat komunikaci na nové cílové skupiny, zejména firmy nebo spolky. Jít chceme především cestou spolupráce s ‚opinion leadery‘ a komunitami, osvědčenými webináři, nově pak zařadíme také komplexnější online kampaně.“
Posílit by však měl i roli platformy Munipolis mezi českými městy a vesnicemi. Produkt, který používá každá pátá samospráva v Česku, se více zaměří na propojení obcí se školami nebo sportovními kluby či zaměstnavateli na svém území, maximální ověřitelnost informací nebo například krizovou komunikaci a pomoc při informování široké veřejnosti při nenadálých situacích.