Jakub Unger se vrací na pozici šéfredaktora Seznam Zpráv, Jiří Kubík v této roli končí po necelých pěti letech

Od začátku června povede redakci Seznam Zpráv opět Jakub Unger. V roli šéfredaktora nahradí Jiřího Kubíka, který se bude věnovat rozvoji nového investigativního formátu. Ten rozšíří exkluzivní obsahovou nabídku redakce. Unger bude i nadále působit jako ředitel divize Zpravodajství a rádií a bude stát v čele společnosti Seznam Zprávy.

„O této pracovní změně jsme s Jiřím Kubíkem diskutovali několik posledních měsíců. Umožní nám, abychom přímočaře řešili strategické úkoly, které před redakcí stojí. Páteří Seznam Zpráv jsou kvalitní investigace, byznysové zpravodajství, analýzy, komentáře, podcasty či schopnost obsahových inovací. A proto jsem rád, že jsme se s Jirkou shodli na myšlence nového investigativního formátu. Tento typ žurnalistiky k nám patří od zrodu Seznam Zpráv a je důležité, aby tuto kompetenci u nás rozvíjeli nejlepší čeští novináři,“ říká Jakub Unger, který v Seznam Zprávách působí od jejich vzniku v roce 2016.

Nový projekt Jiřího Kubíka by měl odstartovat v létě a doplnit stávající pilíře autorského obsahu.

„Po pěti letech, kdy se Seznam Zprávy staly jedním z nejrespektovanějších médií v Česku a získaly čtyři Křišťálové lupy a řadu dalších ocenění, cítím, že se moje šéfredaktorská mise naplnila. Děkuji všem kolegům za to, co se nám společně podařilo vytvořit. S velkou chutí a odhodláním se vracím k podstatě novinářské práce, která mi byla vždy velmi blízká. Novým projektem chceme navázat na úspěšné investigativní série, mezi které patří například Novinářskou cenou oceněné Ve stínu Slunečnice. A to na zpravodajské platformě, která ctí svobodu novinářské práce,“ komentuje Jiří Kubík chystaný obsah na Seznam Zprávách.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk