Turnaj MAM Souboje spotů 2024 startuje 6. ledna: známe nalosované dvojice

© MAM

Celý rok jste měsíc co měsíc vybírali nejoblíbenější reklamy. Teď nastal čas vybrat šampiona roku 2024. MAM Souboj spotů začne v pondělí 6. ledna.

Sledujte web mam.cz a sociální sítě MAM. Už v pondělí 6. ledna odstartuje osmifinálovými duely Souboj spotů 2024. Odkaz pro hlasování najdete jako vždy v článcích na našem webu.

Po celý rok probíhala měsíční kvalifikační kola doplněná o jeden speciální hokejový souboj během MS v ledním hokeji v Česku. Celkem 13 vítězů postoupilo do velkého turnaje o nejoblíbenější reklamu roku 2024. Doplněni byli třemi spoty, které od redakce MAM a agentury Behavio obdržely divoké karty.

Los osmifinálových dvojic (pozn. Penny a Bauhaus mají v soutěži dva spoty, viz níže)

Dvojice i postupový klíč nám nalosoval AI kolega. V turnajovém pavouku vidíte, s kým se jednotliví postupující mohou střetnout v dalších kolech.

Los osmifinálových dvojic provedl kolega Chad G. Peetee.

Termíny jednotlivých kol

Jak už jsme napsali, turnaj startuje v pondělí 6. ledna. Jednotlivá kola budou probíhat takto:

Osmifinále: 6. ledna od 7:00 do 19:00

Čtvrtfinále: 7. ledna od 7:00 do 19:00

Semifinále: 8. ledna od 7:00 do 19:00

Finále: 9. ledna od 7:00 do 19:00

Vítěze oznámíme v pondělí 13. ledna ráno v našem pravidelném newsletteru.

Účastníci turnaje MAM Souboj spotů 2024

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct