Spring Walk, jedna z největších českých advokátních kanceláří, významně posiluje oblast strategického marketingu. Na pozici marketingového stratéga nastupuje Michal Žarnikov, který přichází s rozsáhlými mezinárodními zkušenostmi ze společnosti Notino.
Spring Walk je advokátní kancelář poskytující moderní a specializované právní služby. Orientuje se na právní agendu v oblasti nemovitostí, zaměstnávání cizinců či na obchodní právo. Mezi její přidružené projekty patří mimo jiné eBolestne.cz a ZamestnaneckeKarty.cz.
Ve Spring Walk bude hlavním úkolem Michala Žarnikova nastavení konzistentní a škálovatelné marketingové strategie pro hlavní značku i specializované právní platformy. „Od Michala očekávám, že posune naši komunikaci na úroveň, která bude stejně profesionální jako naše právní služby, a přitom zůstane lidská, srozumitelná a blízká lidem. Chceme, aby značka Spring Walk i naše specializované projekty, například eBolestne.cz nebo ZamestnaneckeKarty.cz, byly vidět, slyšet a vnímány jako moderní a otevřený partner,“ uvádí Jaroslav Zeman, vedoucí partner advokátní kanceláře Spring Walk.
Cílem nového marketingového stratéga je komunikaci advokátní kanceláře neustále posouvat dopředu. „Nastavení konzistentního komunikačního frameworku s důrazem na vyhodnocování a reflektování změn nám dá prostor škálovat komunikaci a zároveň inovovat marketingové přístupy. Jsem velkým zastáncem Kaizen přístupu – vše, co děláme, lze vždy v následující iteraci udělat o něco lépe, a v marketingu to platí dvojnásob,“ vysvětluje Michal Žarnikov.
Michal Žarnikov působil v Notinu nejprve na pozici Head of Marketing Specialists, kde zodpovídal za lokalizaci marketingové komunikace pro všech 27 zemí, v nichž značka působí. Následně jako Head of Media a Media Strategy Manager zajišťoval mediální strategii a nákup pro 19 trhů, včetně plánování awareness kampaní, podpory prodejních akcí, spouštění nových zemí, služeb a spoluprací s ambasadory. Pod jeho vedením Notino spustilo projekt MMM – Media Mix Modelling, který realizoval ve spolupráci s Data Science týmem. Kromě toho vedl i několik tendrů na mediální agentury. Před příchodem do Notina působil v Dixons Carphone, kde vedl Web Content tým pro severské země, zahrnující 18 copywriterů a překladatelů pro product content.