Kreativu v Symbiu nově vede Tomáš Urbánek, přichází z vedení Triple Bangu

Jako brandový stratég pracoval například pro KKCG, Colours of Ostrava nebo Krušovice. Působil jako brand consultant pro Český olympijský výbor. Kreativní tým Symbia posiluje také Michal Vitásek na pozici Creative Lead.

Od srpna si Tomáš Urbánek přebírá vedoucí pozici kreativního týmu v agentuře Symbio. V posledních letech působil zejména jako brandový stratég a co-founder Triple Bang Agency. Vedení agentury dále přenechal spoluzakladateli Pavlu Čadovi. „Šest let jsem jako šéf Triple Bangu stíhal všechno od finančního řízení po brand strategie. Od srpna v Symbiu vypínám Excel a budu se naplno věnovat strategiím, kampaním a řízení týmu. Nastupuju jako kreativní ředitel a těším se na to,” komentuje Urbánek svou kariérní změnu.

Kreativní tým Symbia v posledním roce posílil o nové tváře a čekají ho nové výzvy. Na pozici Creative Lead nově nastoupil také Michal Vitásek, mimo jiné zakladatel boutique agentury Goblins. Vedl projekty pro značky jako Bohemia Interactive, ČVUT, Česká spořitelna, T-Mobile či Microsoft.

„Chtěli bychom pokračovat v odkazu Symbia a posílit ho a inovovat do dnešní doby. Rezonuje ve mně crowd-powered přístup, ve kterém chytře vytěžujeme sílu momenta a aktivně tvoříme značku spolu s jeho publikem,” doplňuje Urbánek svojí vizi kreativního týmu, která se ztotožňuje i s přístupem vedení agentury chytře doplnit a odlišit kreativní produkci v oblasti digitálních produktů, ve které je Symbio jedním z významných hráčů na trhu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka