Nejlepší práce vzniká v nepohodlí

Když se v reklamě řekne odvaha, často je tím míněn risk. U Gabriela Mattara je to však spíš životní strategie. Kreativní ředitel berlínské pobočky Innocean Worldwide, autor více než tří stovek oceněných kampaní, je muž, který německé reklamě vdechl brazilský šarm, a zároveň jí pomohl získat prvního Titanového lva pro Německo.

Právě projekt „The Uncensored Playlist“, který ve spolupráci s organizací Reportéři bez hranic proměnil cenzurované novinářské texty v popové písně dostupné na streamovacích platformách, ukázal, že pravda si najde cestu, i když ji běžné kanály zablokují. Na konferenci Forum Media Mattar ukáže, proč nejlepší kreativita vzniká tam, kde se potkává emoce, odvaha a kulturní nadhled, a jak se z poutavého nápadu stane globální fenomén.

Jak se liší reklamní prostředí v Brazílii a v Berlíně? A co je podle něj největší překážkou kreativity v agenturním světě?

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 44/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Gabriel Mattar
Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka