Nenechme lišku hlídat kurník


V oboru, který je často spojován s budováním pozlátka a uhlazováním reputačních krizí, představuje Mary Beth West hlas, který se nenechá snadno utišit. Už tři dekády rozkrývá temná zákoutí firemní i politické komunikace, boří zažité mýty o PR a neúnavně upozorňuje na etické prohřešky těch, kteří by měli jít příkladem. V rozhovoru přibližuje, proč je etika pravdivosti nepostradatelným základem důvěryhodné komunikace, jak odhalit toxické firemní prostředí a jak se mohou PR profesionálové postavit situacím, kdy balancují mezi loajalitou k vedení a odpovědností vůči společnosti.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 41/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Golden Drum
Balíkovna
Esomar kongres

MAM Exkluzivně v časopise

Davide Zicca
Kauza deníku Sport
Freddie Öst
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
skupina Direct
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
skupina Direct