Bývalý globální manažer značky Budweiser Budvar Josh Nesfield (na fotce třetí zprava) posiluje strategickou kreativní agenturu Little Greta jako konzultant pro mezinárodní projekty.
Nesfield během šesti let v Budweiser Budvar pomohl proměnit tradiční český ležák v moderní mezinárodní značku. Nejprve jako marketingový manažer pro britský trh a později jako globální manažer formoval strategii a kampaně ve více než 70 zemích světa. Pod jeho vedením Budvar získal řadu ocenění za digitální marketing, obsah i webové projekty. Nesfield stál také u digitální transformace značky – od webu a sociálních sítí po e-commerce platformy a interní portály.
Po Budvaru Nesfield působil jako Head of Marketing v britské královské mincovně The Royal Mint, kde vedl mezinárodní týmy, řídil produktové strategie a rozšiřoval zákaznickou základnu na více než 80 trzích.
„Nejdu do neznáma, s Little Gretou jsme v minulosti úspěšně spolupracovali na britském trhu v oblasti experience a mobilní aplikace. Naší společnou ambicí je nyní otevírat značkám ze střední Evropy dveře na nové trhy,“ vysvětluje Nesfield.
„Josh propojuje strategické myšlení s praktickou zkušeností – od návrhu značek po jejich expanzi na nová působiště. Spojuje globální perspektivu s citlivostí k místnímu kontextu,“ uvedl Jan Blažek z Little Grety. „Lidé si Little Gretu typicky spojují s její prací pro pivovary. Nezastíráme, že právě sem se náš zrak upírá primárně. Jsme však otevřeni spolupráci se všemi značkami ze střední Evropy, které chtějí uspět v zahraničí,“ uzavírá Blažek.