Neustálá improvizace okysličuje mozek

Před několika týdny mu bylo třiapadesát. Jakub Kohák patří k našim nejlepším reklamním režisérům, a to už skoro čtvrt století. Přesto je dobré si to občas připomínat. Jinak by hrozilo, že tuto jeho nejvlastnější profesi převálcuje image vtipálka z pořadu Partička, herce z filmů a seriálů či porotce televizní soutěže, kde má jeho tvář „známý hlas“.

On sám otázku, jak ho lidé budou vnímat, neřeší. „Když hraju, je to pro mě příjemný únik od psaní článků nebo povídek. A při psaní zase unikám od režírování… Neustálá improvizace okysličuje mozek. Aspoň nevyhořím.“

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 44/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka