Ivan Ljubić se stává generálním ředitelem skupiny Hisense pro Česko a Slovensko

Společnosti Gorenje spol. s r.o., Gorenje Real s.r.o. a Gorenje Slovakia s.r.o., které jsou součástí globální skupiny Hisense, oznamují jmenování Ivana Ljubiće do funkce generálního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku.

Ve své nové roli bude Ivan Ljubić zodpovědný za vedení a strategické řízení značek Hisense, Gorenje, ASKO, Kuchyně Gorenje a MORA v obou zemích. Povede všechna klíčová oddělení – od obchodu, marketingu, logistiky, servisu, financí a controllingu, přes produktový management až po HR a další podpůrné týmy.

Ivan Ljubić přináší do nové role bohaté zkušenosti z oblasti financí, obchodu a řízení. V rámci skupiny Hisense Europe působil jako regionální ředitel pro prodej, marketing a řízení dodavatelského řetězce, dříve také jako finanční ředitel Gorenje Zagreb. Profesní základy získal v bankovním sektoru, kde zastával manažerské pozice ve Zagrebačké bance. Vystudoval management na Fakultě ekonomie a podnikání Univerzity v Záhřebu, kde získal bakalářský i magisterský titul.

Ve funkci střídá Gregora Gržinu, který vedl region od září 2019. „Byl jsem rád, že jsem mohl vést naše týmy v České a Slovenské republice po dobu více než šesti let. Funkci nyní předávám člověku, který má energii, zkušenosti a silnou vizi posunout nejen naše značky, ale i obchodní vztahy a rozvoj zaměstnanců na další úroveň,“ uvedl Gregor Gržina.

„Děkuji Gregorovi za jeho mimořádné vedení, díky kterému se skupina Hisense stala jedničkou na českém i slovenském trhu. Je mi ctí navázat na tento úspěch a společně s týmem pokračovat v růstu, inovacích a budování silných vztahů se zákazníky i partnery,“ říká Ivan Ljubić.

„Jsme rádi, že Ivan přebírá vedení našich aktivit v regionu. Věříme, že jeho zkušenosti a vize přispějí k dalšímu růstu našich značek a posílení pozice na trhu,“ doplňuje Erika Varagya, HR ředitelka společnosti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Balíkovna
Esomar kongres
Superpočítač

MAM Exkluzivně v časopise

Mary Beth West
To chce odvahu
Týden inovací
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Ogilvy PR vedení
skupina Direct
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Ogilvy PR vedení
skupina Direct