Novým obchodním ředitelem pro český trh ve společnosti Mediaboard se stal Zdeněk Jodas, postará se o rozvoj klientského portfolia.
Poslední tři roky působil Jodas jako „head of customer service“ pro Mediaboard i Imper. Byl tak součástí přerodu Mediaboardu na platformou pro „media inteligence“ a s týmem prošel i rebrandingem a expanzí firmy do zahraničí.
„Mediaboard je v Česku na trhu media intelligence jedničkou s širokou zákaznickou základnou. Naším plánem je ho nejen nadále rozvíjet, ale hlavně přinést trhu zásadní inovace v oblasti měření dopadu mediální komunikace,“ říká Jodas.
Jodas dříve sbíral zkušenosti také jako key account manažer a projektový manažer ve společnosti Česká cesta, která se zabývá osobnostním rozvojem a firemním vzděláváním.
Teď je jedním z prvních členů vedení Mediaboardu po oddělení od mateřské společnosti Imper. Obě společnosti se tak stávají samostatnými entitami s vlastním vedením.
„Český trh s media inteligence není nafukovací. Proto pro nás bude v tuzemsku do budoucna klíčový nejen ‚upsell‘, ale i péče o naše zákazníky a rozvíjení stávajících služeb,“ dodal Miloš Myšička, COO Mediaboard & Imper.