Novým manažerem Velkopopovického pivovaru se stal Ondřej Koucký

Pivovar ze středočeských Velkých Popovic má nového šéfa. Od letošního března se jím stal Ondřej Koucký, který vystřídal ve funkci Václava Šimka. Ten v rámci Plzeňského Prazdroje od ledna vede pivovar v Plzni.

Ondřej Koucký má více než 20 let zkušeností v pivovarnictví. Pivu, jeho kvalitě a výrobě, zasvětil celý dosavadní profesní život. Vystudoval Střední průmyslovou školu potravinářských technologií a posléze také Vysokou školu chemicko-technologickou.

Pracovní kariéru zahájil ve Výzkumném ústavu pivovarsko-sladařském, kde se zaměřoval na senzorickou analýzu a pivovarskou technologii. Následně prošel celou řadou manažerských pozic ve skupině Drinks Union a ve společnosti Heineken. A to nejen v tuzemsku, ale také v zahraničí v celkem devíti pivovarech ve čtyřech zemích na třech kontinentech.

Dva roky působil Ondřej Koucký v United Breweries v Indii, tři roky strávil v Bulharsku, kde jako supply chain manager řídil výrobu, logistiku a zákaznický servis. Donedávna pak zastával pozici ředitele pivovaru Brasco v Kongu.

„Ondřej má bohaté zkušenosti s automatizací ve výrobě piva, které získal v mnoha zemích světa. Věřím, že i díky tomu bude velkým přínosem pro náš Velkopopovický pivovar. V posledních letech jsme zde v tomto směru udělali velký pokrok a do budoucna by se měl stát z hlediska automatizace a digitalizace premiantem mezi všemi našimi pivovary,“ uvádí technický ředitel Plzeňského Prazdroje Pavel Šemík.

Nový šéf Velkopopovického Kozla se chce zaměřit nejen na nové technologie ve výrobě, ale i na rozvoj týmu. „Během prvních dnů a týdnů jsem měl možnost potkat se s většinou lidí v pivovaru a poznal jsem, že jsou to profíci, kteří pro pivovar i naše piva dýchají. Věřím, že společně dokážeme úspěšně pokračovat ve zlepšování provozu pivovaru, a přitom zachovávat kvalitu našich piv,“ říká Ondřej Koucký, nový manažer Velkopopovického pivovaru.

Ondřej Koucký propojuje svou lásku k pivovarnictví s koníčky, jako jsou sportovní rybolov, gastronomie, párování piva s jídlem, turistika a nové technologie. Je ženatý a má dvě děti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist