Vydání MAMu číslo 36. nabízí sumář o eventech. Speciální přílohu tvoří stránky o event marketingu. Dozvíte se například, jak vytvořit ekologicky udržitelný event, jakým způsobem pořádají akce v Raiffeisenbank nebo co by měl obnášet správný vánoční event.
Součástí je také anketa mezi agenturami, v níž se ptáme, co vlastně lidi na eventech zaujme. A také jak moc je důležité měření spokojenosti mezi účastníky. Nabízíme ochutnávku z odpovědí.
Jaká obsahová náplň eventů se vám v současnosti nejvíc osvědčuje? Co dokáže pozornost lidí nejvíc zaujmout?
Tereza Reitschlägerová, event directorka, Taiko: V současné době klienti kladou důraz na efektivitu realizovaných aktivit, precizně postavený koncept programu pro utužení kolektivů.Už se upouští od takzvané volné zábavy. Zároveň je znatelný ze stran vedení společností i motivační prvek pro kolektiv.
Monika Hanková, event manažerka, Benchmark: Nejvíce se nám osvědčuje videomapping jako tvorba virtuálních kulis s 3D iluzí, dále 3D zobrazení bez brýlí v oblasti výstav interaktivní prezentace. Vše hi-technologie, se kterými se zatím jinde návštěvníci nesetkávají.
Vyhodnocujete úspěšnost eventů?
Tereza Reitschlägerová, event directorka, Taiko: Samozřejmě, jedná se o jeden z procesů, který je pro nás nezbytně důležitý, každým rokem nás tato data posouvají dál ku prospěchu klientů. I díky tomu se nám klienti vracejí, neboť žádná sezóna není stejná.
Monika Hanková, event manažerka, Benchmark: Ano, je to velmi důležité. Snažíme se docílit, aby hosté odcházeli plni nových dojmů a klient plný nových plánů pro další eventy. Event vyhodnocujeme sami interně a dále na setkáních s klientem po skončení.