Rok plný výzkumů, oslav a úspěchů: SIMAR přinesl nové certifikace i inspirativní konference

V roce 2024 SIMAR nejen oslavil své 30. výročí, ale také spustil novou certifikaci Pro výzkum, která má zlepšit kvalitu sběru dat. Významnou událostí byla dubnová konference v Poslanecké sněmovně, kde odborníci představili případové studie s přímým dopadem na ekonomická a společenská rozhodnutí.

Rok 2024 byl pro Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění (SIMAR) výjimečný – oslavil 30 let od svého založení.

Mezi hlavními aktivitami dominovala kampaň „Dotazník na pohodu“, zaměřená na zlepšení kvality dat a spokojenosti respondentů.

Konference na půdě Poslanecké sněmovny přinesla případové studie ukazující, jak výzkumy ovlivňují ekonomiku a společnost.

„Český výzkumný obor je svou velikostí na 12. místě v Evropě,“ uvádí výroční zpráva SIMAR.

Významné momenty roku završily oslavy výročí a úspěchy českých výzkumníků na mezinárodní scéně.

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci rozsáhlé Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen