Reklama
Megaboard

AI v marketingovém výzkumu: budoucnost, která stále potřebuje lidskou ruku

Umělá inteligence je v marketingovém výzkumu velkým trendem, ale její adopce stále čelí výzvám. Jaké přínosy a úskalí přináší pro odborníky, kteří se s AI potýkají? Odborníci se shodují, že i v roce 2024 zůstává lidský dohled klíčový.

AI byla v roce 2024 hlavním trendem ve výzkumu trhu, ale její adopce probíhá pomaleji, než se čekalo.

„Zejména mladší generace manažerů aktivně vyhledává inovativní přístupy,“ říká Michal Ševera z Talk Online Panelu. Přesto zůstává lidský dohled nezbytný. Jaké výzvy a příležitosti přináší AI pro výzkumníky?

I když globální agentury jako Ipsos a Kantar využívají AI naplno, mnozí stále preferují kombinovaný přístup.

„AI zatím nemůže nahradit kreativitu a porozumění,“ varuje Tomáš Hynčica z ResSolution. Co si o AI myslí odborníci a jak ji implementují?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci rozsáhlé Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále