Od hřbitova ke kreativním myšlenkám, které mění svět reklamy a novinařiny

Maximilian Schöngen popsal na Foru Media metody, jak zvýšit dopad kampaní prostřednictvím kreativních médií.

Maximilian Schöngen, kreativní lídr z Mediaplus Group, zahájil svou přednášku originálním zamyšlením nad „pomlčkou“ na náhrobcích, která symbolizuje celý život. „Abychom vytvořili skutečnou touhu po produktu, musíme inspirovat a překvapit,“ vysvětlil a ukázal, jak kreativita může ovlivnit kampaně a zanechat pozitivní stopu.

Účastníkům Fora Media byl představen i nástroj Djinn, vyvinutý ve spolupráci s IBM a Visito, který novinářům pomáhá zpracovávat velké množství dat. Lars Adrian Giske z vydavatelství Mediehuset iTromso a Rune Skar z technologické společnosti Visito ukázali, jak tento nástroj zefektivnil novinářskou práci a přinesl lepší výsledky. „Novináři mají daleko více času a články mají větší přijetí u čtenářů,“ dodali.

Vystoupení ukázala, jak kreativita, inovace a technologie mohou zásadně měnit přístup k informacím a zlepšovat jejich kvalitu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia