Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Od hřbitova ke kreativním myšlenkám, které mění svět reklamy a novinařiny

Maximilian Schöngen popsal na Foru Media metody, jak zvýšit dopad kampaní prostřednictvím kreativních médií.

Maximilian Schöngen, kreativní lídr z Mediaplus Group, zahájil svou přednášku originálním zamyšlením nad „pomlčkou“ na náhrobcích, která symbolizuje celý život. „Abychom vytvořili skutečnou touhu po produktu, musíme inspirovat a překvapit,“ vysvětlil a ukázal, jak kreativita může ovlivnit kampaně a zanechat pozitivní stopu.

Účastníkům Fora Media byl představen i nástroj Djinn, vyvinutý ve spolupráci s IBM a Visito, který novinářům pomáhá zpracovávat velké množství dat. Lars Adrian Giske z vydavatelství Mediehuset iTromso a Rune Skar z technologické společnosti Visito ukázali, jak tento nástroj zefektivnil novinářskou práci a přinesl lepší výsledky. „Novináři mají daleko více času a články mají větší přijetí u čtenářů,“ dodali.

Reklama
ČEZ

Vystoupení ukázala, jak kreativita, inovace a technologie mohou zásadně měnit přístup k informacím a zlepšovat jejich kvalitu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)