Maximilian Schöngen popsal na Foru Media metody, jak zvýšit dopad kampaní prostřednictvím kreativních médií.
Maximilian Schöngen, kreativní lídr z Mediaplus Group, zahájil svou přednášku originálním zamyšlením nad „pomlčkou“ na náhrobcích, která symbolizuje celý život. „Abychom vytvořili skutečnou touhu po produktu, musíme inspirovat a překvapit,“ vysvětlil a ukázal, jak kreativita může ovlivnit kampaně a zanechat pozitivní stopu.
Účastníkům Fora Media byl představen i nástroj Djinn, vyvinutý ve spolupráci s IBM a Visito, který novinářům pomáhá zpracovávat velké množství dat. Lars Adrian Giske z vydavatelství Mediehuset iTromso a Rune Skar z technologické společnosti Visito ukázali, jak tento nástroj zefektivnil novinářskou práci a přinesl lepší výsledky. „Novináři mají daleko více času a články mají větší přijetí u čtenářů,“ dodali.
Vystoupení ukázala, jak kreativita, inovace a technologie mohou zásadně měnit přístup k informacím a zlepšovat jejich kvalitu.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.