Od hřbitova ke kreativním myšlenkám, které mění svět reklamy a novinařiny

Maximilian Schöngen popsal na Foru Media metody, jak zvýšit dopad kampaní prostřednictvím kreativních médií.

Maximilian Schöngen, kreativní lídr z Mediaplus Group, zahájil svou přednášku originálním zamyšlením nad „pomlčkou“ na náhrobcích, která symbolizuje celý život. „Abychom vytvořili skutečnou touhu po produktu, musíme inspirovat a překvapit,“ vysvětlil a ukázal, jak kreativita může ovlivnit kampaně a zanechat pozitivní stopu.

Účastníkům Fora Media byl představen i nástroj Djinn, vyvinutý ve spolupráci s IBM a Visito, který novinářům pomáhá zpracovávat velké množství dat. Lars Adrian Giske z vydavatelství Mediehuset iTromso a Rune Skar z technologické společnosti Visito ukázali, jak tento nástroj zefektivnil novinářskou práci a přinesl lepší výsledky. „Novináři mají daleko více času a články mají větší přijetí u čtenářů,“ dodali.

Vystoupení ukázala, jak kreativita, inovace a technologie mohou zásadně měnit přístup k informacím a zlepšovat jejich kvalitu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct